کد خبر 1093353
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰

به گزارش مشرق، محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت: یک طیف شناخته شده، "تفامه نامه" و "سند همکاری" با دولت چین را به "قرارداد" تحریف کرده اند.  پس از آن هم، چنان بدگویی می کنند که انگار همین ها نبودند برجام را ضرورت و معجزه قرن جا زدند. "صدای آمریکا در توییتر" هم نوشته؛ "قرارداد ایران با چین، ترکمانچای دوم است" (!)

کسی از پشت کوه آمده و بی خبر باشد، احتمالا باید تصور کند چین بوده که توافق برجام را زیر پا گذاشته و باطل اعلام کرده که اینها غیرتی شده اند. چطور می شود قرارداد یکطرفه شده برجام را، در وقت خودش تحسین و تمجید کرده باشند، و یادداشت تفاهم همکاری دوجانبه با چین را که صرفا کلیات است و هنوز به قرارداد و توافقی منتهی نشده، خسارت بخوانند؟!

منطقا معطل آمریکا و اروپا نماندن و گسترش شرکای اقتصادی ایران، غرب و مزدوران آن را عصبانی می کند؛ همان ها که خیال می کردند انقلاب با برجام از پا در می آید و چهل سالگی خود را نمی بیند، اما جمهوری اسلامی در چهل سالگی، اسباب سر شکستگی آمریکا و انگلیس و اسرائیل را در عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و یمن فراهم کرد.

از همه با نمک تر، غیرتی شدن سلطنت طلب ها، منافقین وگروهک های مشابه است که یا بحرین را به آمریکا و انگلیس واگذار کردند. و یا در جنگ تحمیلی صدام و هر دشمنی دیگر غرب، کنار دشمن ایستادند و به وطن خیانت کردند.

همین ها در فتنه آمریکایی سبز هم "مرگ بر چین و روسیه" گفتند؛ تا به تعبیر حضرت امام (ره) "مرگ بر آمریکا منسی (فراموش) شود". این طیف اگر صداقت داشتند، باید علیه آمریکا و تحریم های ضد انسانی آن موضع می گرفتند، نه این که از تحریم ضد ملت ایران استقبال کنند.

حتما در صورت انعقاد با چین یا هر کشور دیگری، باید خط قرمز های منافع ملی کاملا رعایت شود. و مجلس انقلابی در این روند، بر اقدام دولت و وزارت خارجه نظارت دقیق انجام خواهد داد.

در عین حال روشن است که چین و روسیه، تنها کشورهایی بودند که به قطعنامه ضد ایرانی "آژانس"، رای منفی دادند و اعلام هم کرده اند با تمدید تحریم های تسلیحاتی در شورای امنیت مخالفند.

تقابل این رویه با رفتار آمریکا و اروپا کاملا روشن است. اما عجیب است که غربزده ها رابطه یکطرفه با غرب را ضروری و واجب القا می کنند و برای روابط ضد تحریمی با کشورهای شرقی (غیر غرب) حرمت قائل می شوند!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    22 3
    لعنت خدا و مردم بر اصلاحات. دشمنان ایران و ایرانی
  • CA ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    6 2
    توجه کنید داشتم فکر می‌کردم ، واقعا ملتی که برای ۲۰۰ صفحه متن انگلیسی برجام که هرگز نخوندن جشن گرفتن و حالا برای ۱۶ صفحه قرارداد با چین که فارسی هم نوشته شده و باز هم هرگز نخوندن و ۹۹درصدشونم نمی‌خونن و الان ماتم گرفتن چی باید نوشت !!!!!!!!
  • آریا IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    7 0
    لعنت خدا بر بدخواهانِ این مردم و سرزمین . از هر طیف و جناحی
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
      3 0
      و بر اصول گرا و اصلاحات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس