کد خبر 1093225
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
میرجوان: با شرایط فعلی لیگ تا شهریور طول می‌کشد/ وضعیت این روز‌ها عجیب نیست

با وضعیت قابل پیش‌بینی که برای دو تیم فولاد و استقلال رخ داده، لیگ تا شهریور ادامه خواهد داشت.

به گزارش مشرق، عماد میرجوان در مورد گلزنی برای تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در بازی مقابل تیم ماشین‌سازی تبریز، اظهار داشت: سه هفته پشت سر هم گل زدم. دیگر هیچ استرسی در تیم ما وجود ندارد و جایگاه خود را در لیگ برتر تثبیت کرده‌ایم. ما نه در خطر سقوط قرار داریم و نه امید چندانی به سهمیه داریم. تنها امید ما جام حذفی است.

بیشتر بخوانید:

علت لغو نشدن دیدار استقلال و تراکتور اعلام شد

وی با اشاره به هفته‌هایی که موفق به گلزنی نمی‌شد، تصریح کرد: شرایط تیمی نفت مسجدسلیمان، گاهی به شکلی است که نمی‌توان به راحتی گل زد. اگر به یاد داشته باشید فصل قبل تیم ما در خطر سقوط قرار داشت. از این رو در فصل جدید آمدیم تا به این تیم سروسامان دهیم و حداقل جایگاه این تیم را در میانه‌های جدول حفظ کنیم. طبیعی است گلزنی برای تیمی با این شرایط سخت است.

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ادامه داد: پنج، شش هفته اول با تیم‌های بالای جدول بازی کردیم و قدرت زیادی برای گل زدن به آنها نداشتیم، بیشتر کار دفاعی می‌کردیم. از این رو کمتر گل می‌زدم و بیشتر در کار تیمی شرکت می‌کردم. رفته رفته، اما این فشار از روی تیم ما برداشته شد و حالا به راحتی می‌توانم هر هفته گل بزنم.

میرجوان با اشاره به مشکلات مالی تصریح کرد: شرایط تیمی ما خوب است و فقط مشکل مالی داریم. قرار بود قبل از عید به ما پول بدهند که به دلیل شیوع کرونا آن را پرداخت نکردند. پنج، شش ماه است هیچ دریافتی نداشتیم و وضعیت واقعا برای ما دشوار شده است. تاکنون بازیکنان اعتراضی نکردند، چون واقعا برای مسئولان و کادرفنی تیم احترام قائلیم، ولی این که شش ماه است پول نگرفتیم جای تامل دارد.

وی با اشاره به بازی هفته آینده مقابل تیمش، مقابل فولاد که تعداد زیادی بازیکن کرونایی دارد، گفت: این موضوع طبیعی است. ما می‌دانستیم بالاخره ممکن است چنین شرایطی در لیگ به وجود بیاید. آن روزی که گفتند مسابقات برگزار نشود همه مخالفت کردند و گفتند باید فوتبال داشته باشیم. با این وضعیت، شرایط فعلی عجیب نیست و چه بسا با این شرایط لیگ تا شهریور طول بکشد. به نظر می‌رسد بازی با فولاد لغو بشود. باید با این شرایط کنار بیاییم و زندگی کنیم.

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: ما بازیکنان فوتبال در ایران نسبت به دیگر کشورها نگرانی بیشتری داریم. باید این حقیقت را قبول کنیم که امکانات‌ باشگاه‌های‌مان ضعیف‌تر است. تیم ما تا الان فقط دو بار تست کرونا داده، چون بودجه لازم را ندارد. این موضوع را به سازمان لیگ اطلاع دادند و آنها گفتند مسابقات برگزار شود. ما تا کنون کرونایی نداشتیم و در خوابگاه هستیم و خارج نمی‌شویم، ولی با این حال بازیکن کرونایی نداشتیم و تازه می‌خواهیم تست سوم را قبل از بازی با فولاد بدهیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس