کد خبر 1093109
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
جزیره کیش

دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در واکنش به انتشار شایعاتی مبنی بر «واگذاری بخش هایی از سواحل جنوبی کشور و جزیره کیش به چینی ها» توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در پی انتشار شایعاتی مبنی بر واگذاری بخش هایی از سواحل جنوبی کشور و جزیره کیش به چینی ها به اطلاع می رساند؛ این اخبار هیچ منبع و منشاء مستندی ندارد و سوابق این کذبیات به صفحاتی متعلق به افراد وابسته به بیگانگان در فضای مجازی بوده که به دفعات تکذیب شده است.

بیشتر بخوانید:

سند همکاری ایران و چین هنوز نیامده صدای آمریکا را درآورد

آنچه بر همگان عیان است حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور بر همه اهداف ارجحیت داشته و دارد و تمامی ارکان نظام و به تبع آن همه بخش های دولت در همین راستا قدم برمی دارند.

همانطور که در صحبت های سخنگوی  محترم دولت هم تاکید شد در قرارداد ٢٥ ساله با چین هیچ مساله محرمانه ای وجود ندارد و تاکنون هیچ قراردادی برای واگذاری زمین، بندر و غیره نداشته ایم.

در شرایط سخت کنونی که دشمنان نظام در پی ایجاد گسست میان مردم و بهره برداری به نفع خواسته های نامشروع خود در مقابل توفیقات بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان هستند، بی تردید تقویت انسجام و همبستگی و تزریق امید به آحاد مردم در جامعه حسب فرمایشات مقام معظم رهبری جز مهمترین اهداف سازمان های مناطق آزاد کشور است. انتظار میرود رسانه ها نیز همگام و همراه با سایر بخش ها در راستای تنویر افکار عمومی و جلوگیری از تشویش اذهان مردم عزیز فعالانه و مسئولانه اقدام نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    10 0
    فقط این کارا مونده
  • US ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    4 49
    برجام بستن هی کس هیچی نگفت حالا یکی میخواد 400 میلیارد دلار پول بده ملت بی سیاست هرروز یه چیزی میگن
  • جوجه تیغی بدنساز US ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    7 3
    اینا میان هرچی جک و جلبکه میخورن فرهنگ غذایی ایرونیا رو عوض میکننااا. ایرونیا هم که خدای جوگیری. فردا کلاس میذارن همو میخورن. از ما گفتن.
    • IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      2 6
      18:28 حتی اگر اینطور هم باشه از مک‌دونالد آشغال و غذاهای تراریخته و فحشایی که آمریکایی‌ها با خودشون همه جا میبرن خداییش خیلی بهتره!!!
  • احمد IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    4 13
    نفسهای آخر غربگداهاست. انشالله کلک همشون باهم کنده بشه.
    • سعید IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      6 0
      یعنی شرق زدگی خوبه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس