کد خبر 1092808
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰
یحیی و پرسپولیس در آستانه تاریخ‌سازی؛ نیازمند چهار برد

تیم فوتبال پرسپولیس در صورت رسیدن به چهار برد در هفت بازی باقیمانده می‌تواند رکورد بیشترین برد در یک فصل را به دست خواهد آورد.

به گزارش مشرق،‌ تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی در هفته بیست و سوم مقابل شاهین شهرداری بوشهر تعداد بردهای خود را به عدد ۱۷ رساند و با ۵۳ امتیاز در صدر جدول جای خود را مستحکم‌تر کرد. سرخپوشان تهرانی با نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود ۱۲ امتیاز فاصله دارند و تنها هفت هفته تا پایان مسابقات باقی مانده است.

پرسپولیس تا به اینجای کار توانسته در ۷۳ درصد بازی‌های این فصل خود به برتری برسد و در صورتی که بتواند در هفت هفته باقیمانده به چهار برد دست پیدا کند می‌تواند به تنهایی بیشترین برد ممکن در یک فصل را در تاریخ لیگ برتر به تنهایی از آن خود کند. پیش از این پرسپولیسِ لیگ شانزدهم توانست با ثبت ۲۰ برد به همراه برانکو ایوانکوویج و کسب ۶۶ امتیاز مقام قهرمانی را به دست بیاورد.

حالا یحیی و شاگردانش در آستانه یک تاریخ‌سازی هستند. آنها می‌توانند با به دست آوردن چهار برد، رکورد تیم برانکو را بشکنند و در صدر جدول قرار بگیرند. البته که گل‌محمدی بخش زیادی از این موفقیت احتمالی را مدیون گابریل کالدرون است. سرمربی آرژانتینی سرخپوشان تهرانی توانست بردهای متعددی را به دست بیاورد و حالا این فرصت نصیب کاپیتان سابق سرخپوشان شده تا ماموریت گابریل را به اتمام برساند.

پرسپولیس در هفت هفته باقیمانده باید به مصاف تیم‌های ماشین‌سازی، فولاد، نفت مسجدسلیمان، نساجی، ذوب‌آهن، گل‌گهر و سایپا برود. به نظر می‌رسد با توجه به حال و روز رقبای پرسپولیس، این تیم کار چندان دشواری برای رسیدن به این تعداد برد و قهرمانی در لیگ نوزدهم نداشته باشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس