به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تحولات عراق نوشت: بخش رسانه ای کتائب حزب الله درخصوص اتهامات وارده به این نیروها در قضیه دست داشتن در ترور هشام الهاشمی بیانیه ای صادر کرد.
در این بیانیه آمده است:


سریال اتهام زنی ها به نیروهای مخالف حضور آمریکا در عراق در روش رسانه ای رسانه های دشمن ملت عراق، آشکار شده است و این رسانه ها، همان هایی هستند که بوق های صهیونیستی را هدایت می کنند تا علیه انسان های شریف عراقی اتهاماتی را درست کنند خصوصا این که سرعت آماده سازی اتهامات علیه طرف های مخالف با پروژه اشغالگری بدون شک تأکید می کند که قاتل و و وارد کننده اتهام هر دو یکی هستند و نیز آنچه که در تظاهرات اکتبر از کشتارها با روش هایی زشت اتفاق افتاد، بعدا در آن مشخص شد که صهیونیسم و آمریکایی ها در این کشتارها دست داشته اند.

تاریخ جنایتکارانه آمریکا و هرکس که با آن بایستد، روش های نیرنگ بازانه و جنایاتکارانه آنان علیه بشریت را رسوا کرده است و از پستی تصمیم گیرانشان پرده بر می دارد.

اما مجاهدان مقاوم پس خود را به اخلاق نجیبان و اصول محکم و ارزش های شرعی مزیّن کرده اند و دروغ پراکنی های خون ریزان باعث نمی شود که آنان از ادای وظیفه شرعی و اخلاقی شان دست بردارند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
    4 2
    خدا کتائب رو حفظ کنه
  • مزدک IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    1 2
    با سلام متاسفانه سال هاست که رسانه ها غرب هم به کمک نیرو ی متخاصم امریکایی امد وبا تبلیغات گسترده ودروغ تمامی نیروهایی مخالف امریکا رو تروریست وگروهای متمایل به امریکا رو آزادی خواه شمرد.و ز اینرواین وظیفه خطیر بر عهد رسانه هایی داخلی هست که در مقابل این تروریسم رسانه ایی ایستادگی کرد و افشا گری نمایند والبته این امر بخودی خود جهاد میباشد .امیدوارم در این موضوع رسانه هایی داخلی حساسیت به خرج داد وموضوع رو دنبال نمایند به امید شکست زورگویانی همچون امریکا. یاحق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس