کد خبر 1092372
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
حسین نوری همچنان به کمک دستگاه تنفس می‌کند

فرنگی کار عنوان‌دار کشورمان به دلیل ابتلا به کرونا همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و زیر نظر پزشکان متخصص در حال درمان است.

به گزارش مشرق، حسین نوری دارنده مدال برنز رقابتهای جهانی کشتی فرنگی که چند روزی است در بیمارستان مسیح دانشوری بستری شده، همچنان در بخش مراقبت های ویژه است و روند درمان خود را زیر نظر پزشکان ادامه می دهد.

بیشتتر بخوانید:

گرایی: با ابتلای نوری به کرونا واقعا ترسیده‌ام

به گفته یکی از نزدیکان حسین نوری، وضعیت عمومی وی نسبت به روزهای قبل کمی بهتر شده اما وی همچنان باید به کمک دستگاه تنفس کند. ضمن اینکه داروی کمیاب تزریقی وی نیز همچنان در روند درمان او استفاده می شود و باید طی روزهای آینده نیز به همین روال با این دارو مورد درمان ویژه قرار داشته باشد.

طبق گفته پزشکان گویا روند پیشرفت مشکلات تنفسی او به دلیل ابتلا به ویروس کرونا کنترل شده، اما نوری باید همچنان در بخش مراقبت های ویژه بستری و تحت نظر باشد.

این قهرمان کرجی کشتی فرنگی کشورمان چندی پیش با نشانه هایی از ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری و مشخص شد ریه او بطور کامل درگیر ویروس است. به همین دلیل با پیگیری مسئولان فدراسیون کشتی و وزارت ورزش و همچنین اقدامات فدراسیون پزشکی ورزش او بلافاصله به بیمارستان مسیح دانشوری تهران منتقل شد تا تحت درمان تخصصی قرار گیرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    9 0
    خدا شفاش بده.
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    4 0
    خداشفات بده قهرمان
  • حیدر IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    3 0
    یامن اسمه دوا ذکره شفا..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس