مانور آمریکا در بغداد توهین مستقیم به دولت و پارلمان بود

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» عراق در سخنانی تأکید کرد: مانور آمریکا در بغداد توهین مستقیم به دولت و پارلمان بود.

به گزارش مشرق به نقل از دفتر اطلاع رسانی نجباء، «نصر الشمری» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی توئیتری با اشاره به مانور نظامی آمریکا و آزمایش سامانه پدافند هوایی اشغالگران در سفارت ایالات متحده در بغداد و منطقه سبز نوشت: پس از فروکش کردن محکومیت‌ها و واکنش‌های متقابل از پارلمان و دولت عراق می‌پرسیم چگونه یک دولت می‌تواند کم‌ترین حد از احترام به حاکمیت ملی را احساس کند؟!

بیشتر بخوانید:

«نصر الشمری» افزوده است: چنین دولتی در برابر ملت خود و دیگر ملت‌ها چه موضع و جایگاهی دارد وقتی سفارت یک کشور خارجی در قلب بغداد و جلوی چشم و گوش همه دنیا مانور نظامی برگزار می‌کند؟!

وی همچنین خطاب به پارلمان و دولت این پرسش را مطرح کرده است: آیا این موضوع شما را به جنبش وا نمی‌دارد و احساسات ملی شما را برنمی‌انگیزد؟ این اقدام را نمی‌توان نقض ـ بلکه گستاخی ـ به همه عُرف‌های دیپلماتیک و سیاسی برشمرد؟ مگر نه آنکه این موضوع موجب خواهد شد هرکسی به خود اجازه دهد کشور ما را بی‌اعتبار بشمرد و به طعمه‌ای برای دیگر طمع‌ورزان تبدیل شویم؟

سخنگوی نُجَباء با اشاره به اینکه این مانور نظامی احساسات عراقی‌ها را تحریک کرد، خاطرنشان کرده است: این اقدام در واقع اهانتی مستقیم و آشکار به همه مسئولان و صاحب منصبان دولتی و حاکمیتی است و اهمال و اغفال در برابر رفتارهای وقیحانه آمریکا، کشور را به پرتگاهی خطرناک سوق می‌دهد.

الشمری در پایان صبر وطن دوستان، مقاومت و عراقی‌های آزاده را رو به پایان توصیف و اعلام کرده است: رویکرد شما که مطلقا از هیچ عذر و بهانه‌ای برخوردار نیست، موجب می‌شود که ما آخرین ریسمان‌های ناپایدار با شما را نیز قطع کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • عبدالله مومن IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    1 0
    تنها راه رهائی ملت عراق ، اخراج آمریکائی ها ار آن کشور است. به شکل افقی یا فرار دادن عمودی آنها !!!
    • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
      1 2
      11:22 دقيقأ ، افقیِ بهتره!!! خخخخخ
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    1 1
    دولت که دولت منتخب خود آمریکاست مجلس عراق هم فعلا در حال تو سر زدن همدیگر هستند پس بی خیال ۴۷۷۸

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس