کد خبر 1092209
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۴
اظهارات «لیبرمن» درباره نقش تل‌آویو در حادثه تأسیسات نظنز

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی اذعان کرد، یک مسؤول در نهادهای امنیتی این رژیم گفته که تل‌آویو مسؤول حادثه هفته گذشته در تأسیسات نطنز ایران است.

به گزارش مشرق، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی و مسؤول حزب «اسرائیل بیتنا» اعلام کرد، یک مسؤول عالیرتبه در دستگاه‌های امنیتی به صراحت گفته که «اسرائیل» مسؤول حادثه پنجشنبه هفته گذشته در تأسیسات هسته‌ای نطنز بوده است.

وی در گفت‌وگو با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواست این شخص را ساکت کند.

بیشتر بخوانید:

بنا به گزارش روزنامه «معاریو»، لیبرمن افزود : این مسؤول عالیرتبه در دستگاه اطلاعاتی، با این اقدام تبلیغات خود برای ورود به انتخابات زودهنگام در حزب لیکود را آغاز کرده تا جایگزین نتانیاهو شود.

از سوی دیگر روزنامه «تایمز» رژیم صهیونیستی اعلام کرد، اشاره لیبرمن به «یوسی کوهن» رئیس سرویس جاسوسی موساد بوده است.

روزنامه «نیویورک تایمز» آمریکا دیروز (دوشنبه) به نقل از یک مسؤول اطلاعاتی مطلع نوشت، تل‌آویو مسؤول انفجار نطنز است و این انفجار به وسیله کار گذاشتن یک بمب انجام شده است.

«بنی گانتز» وزیر جنگ فعلی رژیم صهیونیستی در پاسخ به سوالی درباره نقش احتمالی تل‌آویو در این موضوع مدعی شد: هر شخصی می‌تواند در هر زمانی و درباره هر چیزی به ما شک کند اما به نظر من این درست نیست... لزوما اسرائیل در پشت پرده تمام اتفاقات ایران قرار ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    22 19
    عیب نداره فعلا چند تا راکت نوش جان کنین تا بعد از حساب رسی پرونده ی پیاده نظام هشتاد و هشتی و بنزینی تون خدمت خودتون هم برسیم.
    • IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
      7 1
      کجایند غربگداهایی که شعار نویسی روی موشک را بکوبند در حالی که ده سال هم از شهادت دانشمندانمان میگذرد و حتی قبل تر از ان هم به ایران ضربه زدند
  • محمد رضوی نژاد - یاسوج IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    15 4
    همین اعتراف جهت کوبیدن موشکی یا پهپادی یکی از مراکز نظامی مهم رژیم تروریستی و کودکش غاصب صهیونیستی و تقاص خون شهدای هسته ای کافیست. اگر جواب قاطع و دندان شکنی دریافت کنند دیگه از این حماقتها نخواهند کرد و دوستان و نوکران احمق انها از جمله پیرپالهای تیرانا بیشتر فکر عواقب تصمیمات احمقانه خود را خواهند کرد.
  • رضا IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    43 5
    لطفا یکی به من توضیح بده که چرا رژیم منحوس اسرائیل اینهمه پررو شده که به نیروهای ما در سوریه و عراق علنا حمله کنه و حالا چرات کنه که خودش رو مسئول حادثه نطنز بدونه و بعد ما در جواب فقط بهشون فحش بدیم و آرزوی سقوطشون رو داشته باشیم؟ کدام موشک به سمتشون شلیک شد که ما ندیدیم؟ پس عمل متقابل ما کو!!!!
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    23 5
    خوب، اسرائیلی های ابله که خودشان بهانه را به ایران دادن، پس زودتر بزنید یکی از مراکز مهم تحقیقات نظامیشان را.
  • US ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    56 8
    فرق ما با آنها اینست که ما شعار میدهیم با عصبانیت، آنها عمل میکنند با خونسردی
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
      10 3
      دقیقا
    • محمد IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
      4 9
      آقای محترم به قول سریال زیر خاکی که همیشه میگه کجای کاری اخبار اتفاقات رژیم جعلی را بخوان تا بفهمی کی خو نسردو کی عصبانی این رژیم جعلی کودک کش آنقدر مستاصل شدن که دست به انتحار زدن
    • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
      5 7
      از اول انقلاب وطن فروشهایی بودند که بخاطر پول حاضر بودن خرابکاری کنند.مگه چیز جدیدیه؟! کاروان رو به زوزه های سگ ها و شغالها اعتنایی نیست.نابودی طاغوت صهیونیزم نزدیکه این زوزه ها عجیب نیست
  • پيتر كبير IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    6 4
    دشمن ميداند اگر يكي بزند و شما نزنيد، ده تا ديگه هم ميزند پس منتظر سيلي هاي بيشتري باشيد
  • DE ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    6 1
    نباید هیچوقت و هیچ ثانیه ای از اسرائیل غافل شد . اینها دائم و بدون وقفه در حال توطئه بر علیه ایران هستند .
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    3 0
    وقتی میگن جواب اسرائیل در سوریه بدید نگذارید بیاد جلو تر همین میشه جواب اسرائیلم حزب الله یه کشور کوچیک جوابش یه کشور کوچیک بلکه یه گروه قدرتمند با یه بهانه حزب الله باید اسرائیل ببنده به موشک البته نیاز هست مردم در سرپناهان باشند غیر نظامیان تلفاتی نداشته باشند دوم سر جنگی موشک ها باید قدرتمند باشد غیر از وحشت خسارت و تلفات ایجاد کند کشتی های اسرائیل در دریا تماما زده شود مثل 2006 نشود
  • IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
    2 3
    میگن با F35 زده و رفته اما ما باور نمی کنیم اسرائیل از این جربزه ها نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس