استقلال

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: وقتی ملاک‌مان وزارت بهداشت است باید نظر مرکز مورد تأیید این وزارتخانه را درباره تست کرونای بازیکنان استقلال بپذیریم.

به گزارش مشرق، مهدی عبدیان درباره جلسه امروز هیأت مدیره باشگاه استقلال تهران اظهار داشت: این جلسه را برای معارفه اعضای جدید هیأت مدیره و بررسی مشکلات موجود در تیم برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید:

عبدیان: اعضای هیئت مدیره باشگاه ها باید افراد اقتصادی باشند

وی درباره حواشی مربوط به این روزهای استقلال و کرونایی شدن برخی بازیکنان این تیم گفت: این موضوع را باید از احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه بپرسید و قرار است وی موضع رسمی باشگاه را اعلام کند.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال درباره تهمت‌هایی که نسبت به تیم استقلال پس از ابتلای برخی بازیکنان این تیم به کرونا مطرح شده است، گفت:  وقتی ملاک‌مان وزارت بهداشت است باید نظر مرکز مورد تأیید این وزارتخانه را بپذیریم. فکر نمی‌کنم جای دیگری بتواند اعمال نظر کرده و بگوید مرکز مورد تأیید وزارت بهداشت را قبول ندارم.

عبدیان درباره ارجاع پرونده دیدار استقلال و پارس جنوبی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال توضیح داد: این موضوع در حیطه وظایف هیأت مدیره نیست و خود سعادتمند آن را پیگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید:

عبدیان: به استقلال نیامدم که از جیبم خرج کنم

وی درباره اظهارنظر عجیب یکی از اعضای هیأت مدیره استقلال نسبت به تیم پرسپولیس گفت: هر کسی که چنین صحبتی کرده خودش باید جوابگو باشد. 

عضو اقتصادی هیأت مدیره استقلال در مورد مشکلات مالی این باشگاه و شکایت‌های متعدد از آبی‌پوشان پایتخت گفت: اصل مشکلات باشگاه مالی است و جدا از بحث کرونا تا امروز مهم‌ترین مشکل ما مالی بوده و در آینده هم بزرگترین معضل استقلال همین مباحث اقتصادی و مالی خواهد بود. امیدواریم با راهکارهایی که اکنون داریم و در آینده هم پیدا می‌کنیم بتوانیم این مشکلات را حل کنیم.

عبدیان درباره آخرین وضعیت سفر استقلالی‌ها به ایتالیا برای پیگیری مشکلات آندره‌آ استراماچونی سرمربی سابق این تیم گفت: تاکنون بحثی قطعی نشده و هر زمان سفر ما قطعی شود آن را اعلام می‌کنیم.

وی درباره ورود AFC به بحث کرونایی شدن بازیکنان استقلال و احتمال ایجاد شدن محدودیت‌هایی برای این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: من از این موضوع اطلاعی ندارم و باید خود مدیرعامل درباره آن صبحت کند.

عضو هیأت مدیره استقلال درباره راهکارهای این هیأت مدیره برای رفع مشکلات مالی گفت:‌ نظر ما این است باید درآمدزایی کرده و تمام هزینه‌های باشگاه را پرداخت کنیم. باشگاه استقلال چنین پتانسیلی دارد هرچند رفع مشکلات مالی به زودی اتفاق نمی‌افتد و قرار نیست ظرف ۱۰ روز یا یک ماه تمام مشکلات رفع شود اما در آینده خاطرجمع باشید که چنین اتفاقی می‌افتد.

عبدیان درباره کارگزار جدید باشگاه استقلال گفت: صحبت‌هایی برای اختلاف با کارگزار قبلی استقلال انجام شده و اگر خدا بخواهد با کارگزار جدید که شرکت توانمندی است همکاری می‌کنیم.

وی در پایان درباره نتایج اخیر تیم استقلال در رقابت‌های لیگ برتر بیان کرد: مسائل فنی در حیطه اختیارات من نیست. اما درباره بحث‌های دیگر طبیعی است وقتی آزمایشگاهی مورد قبول وزارت بهداشت است نباید چنین صحبت‌هایی درباره کرونایی بودن بازیکنان استقلال مطرح شود. 

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس