کد خبر 1091946
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
احتمال برگزاری لیگ برتر والیبال با حضور ۸ تیم

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال گفت: تاکنون هشت تیم مدارک تسویه‌حساب خود را ارایه کرده‌اند. اگر بقیه باشگاه‌ها در موعد قانونی این کار را انجام ندهند، لیگ برتر با حضور هشت تیم برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، فدراسیون والیبال پیش از این اعلام کرده بود که باشگاه‌های لیگ برتری تا ۱۵ تیر فرصت دارند که مدارک تسویه‌حساب خود را ارایه کنند اما دیروز سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون، از تمدید ۱۰ روزه این مهلت خبر داد. به این ترتیب باشگاه‌ها می‌توانند تا ۲۵ تیر مدارک خود را به فدراسیون ارایه کنند.

بیشتر بخوانید:

آمادگی ۱۲ تیم برای حضور در لیگ برتر والیبال

امروز میلاد تقوی سرپرست دبیری فدراسیون والیبال درباره این موضوع گفت: فدراسیون بر اساس برنامه تدوین‌شده حرکت می‌کند. در صورتی که سایر باشگاه‌ها به موقع اقدامات لازم را انجام ندهند، لیگ برتر مردان سال ۹۹ با هشت تیم برگزار خواهد شد.

شهرام عظیمی سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون والیبال، اول تیر از اعلام آمادگی ۱۲ باشگاه برای شرکت در فصل جدید لیگ برتر خبر داده بود اما در روزهای گذشته ۱۴ تیم در بازار نقل و انتقالات فعال بودند.

فدراسیون والیبال قصد دارد لیگ برتر سال ۹۹ را زودتر از همیشه و از میانه شهریور آغاز کند. فصل گذشته مسابقات به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، بدون معرفی قهرمان متوقف شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس