کد خبر 1091913
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰
افت فاحش و سقوط ۹ پله‌ای استقلال در نیم فصل دوم

تیم فوتبال استقلال که نیم فصل نخست نتایج درخشانی گرفته بود، در نیم فصل دوم با افتی فاحش مواجه شد و سقوط چشمگیری در جدول داشت.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال که فصل جاری را با آندره استراماچونی سرمربی پیشین و ایتالیایی‌اش آغاز کرد و با نتایج خوبی که گرفت در هفته سیزدهم و بعد از پیروزی یک بر صفر خانگی مقابل تیم مدعی شهرخودرو به صدر جدول رسید، بعد از جدایی استراماچونی با افت مواجه شد.

آبی پوشان در حالی که در هفته‌های پایانی نیم فصل نخست بدون سرمربی به میدان می‌رفتند، در پایان نیم فصل با ۲۹ امتیاز بعد از پرسپولیس در جایگاه دوم ایستادند. آنها در ۱۵ بازی نیم فصل اول با ۳۲ گل زده نه تنها بهترین خط حمله را در اختیار داشتند، بلکه توانسته بودند به طور متوسط در هر بازی بیش از ۲ گل به ثمر برسانند. 

بیشتر بخوانید:

استقلال را نابود کردند و جان بازیکنان و خانواده‌های‌شان را به بازی گرفتند

استقلالی‌ها در نیم فصل دوم یک بازی (هفته شانزدهم مقابل ماشین سازی) هم بدون سرمربی به میدان رفتند و مثل اولین بازی فصل در این بازی هم شکست خوردند و بعد از آن فرهاد مجیدی هدایت این تیم را پذیرفت. 

آبی‌های پایتخت در نیم فصل دوم ۷ بار به میدان رفته‌اند که تنها دو بار با نتایج مشابه ۲ بر یک مقابل نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن پیروز شده اند و  هر دو پیروزی در بازیهای خانگی بوده است. 

کار این تیم دو بار به تساوی کشیده و در ۳ بازی هم در این مقطع از مسابقات شکست خورده‌ است.

آبی پوشان در ۷ بازی خود در نیم فصل دوم ۹ بار به گل رسیده و ۱۰ بار دروازه شان باز شده است و تفاضل گل آنها منفی یک است. در حالی که در نیم فصل اول معدل گلزنی آنها بیش از ۲ گل به ازای هر بازی بود، در نیم فصل دوم ۱/۳ گل به ازای هر بازی (هر ۷۰ دقیقه یک گل) به ثمر رسانده‌اند.

نتایج دیدارهای استقلال در نیم فصل دوم به شرح زیر است:

استقلال یک - ماشین سازی ۲
فولاد ۲ - استقلال یک
استقلال ۲ - نفت مسجد سلیمان یک
پرسپولیس ۲ - استقلال ۲
استقلال ۲ - ذوب آهن یک
گل گهر یک - استقلال صفر
استقلال یک - سایپا یک
پارس جنوبی - استقلال (در وضعیت نامعلوم)

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • تاج کبیر آریایی IR ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    2 0
    بردهای پی در پی اس اس استر آ ماچونی باعث شد که سنسورهای بابا مسعود لنگی و بیژن حیدری به جریان بیفتد ورکوردهای جهانی اس اس را در حدود 15هفته نیم فصل اول را در نیم فصل دوم از بین ببرند ،تنها تیمی که هفت میلیارد آدم روی کره زمین قهرمانی آسیا ان را ندیدن لنگ بابا مسعود
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    2 0
    فرهاد وقتی استرا رفت با نقشه اومد که نتایج درخشان استرا و با همان سیستم حفظ می کنه. ولی این به تفکر بستگی داره.... فرهاد اصلا دستیار شده که بخواد یک شبه بشه سرمربی یک تیم بزرگ؟؟؟؟؟
  • ابوالفضل IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    1 0
    سال ها بعد مشخص خواهد شد. علت عدم حمایت وزارت ورزش از تیم استقلال و حمایت های بی چون و چرا از پرسپولیس. افت استقلال سیاسی است
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    0 2
    بابا مسعود کجا و خدمات رئیس جمهور اسبق استقالی کجا که سر پرسپولیس در اون زمان بریدند..... خدا رو شکر.....
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    0 0
    هر تیمی در گذر زمان از این فراز و نشیبها دارد. اما آنکه نتواند نقایص و ایرادات اساسی تیمش را تشخیص دهد و با فرافکنی های بچگانه و سپردن مقدرات واقعی تیم به رویا و خیال و ادعای بازیکنانی که در فضای مجازی غرق شده اند، هرگز قادر به خارج کردن استقلال از این منحلاب نیست. برگرد و روی پای خودت بایست قهرمان ! اس اس ، بی استرا مگر ستاره نداشت ؟ افتخارات خود را به شارلاتانهای خارجی و داخلی نفروشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس