کد خبر 1091856
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰

به گزارش مشرق،  یک کارشناس مسائل آمریکا در توئیتر نوشت: مشکل برجام در خود برجام نبود، مشکل در یکی از طرفین برجام بود که خود را قادر مطلق در نظام بین الملل و توانمند در نادیده گرفتن قواعد و مقررات بین المللی قلمداد می کند؛ امریکایی که مدتی بعد به "امریکای ترامپ" بدل شد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
    17 0
    بچه ها فریب اینا رو نخورین. اینا می خوان حساب آمریکا رو از ترامپ جدا کنن برای مذاکرات بعدی. سیاست آمریکا با این شخص و اون شخص تغییر نمی کنه. به قول رهبر انقلاب این جنتلمن های پشت میز مذاکره همون تروریستای فرودگاه بغداد هستن. قسمت جالبش اینجاست که این آقای ابوالفتح کارشناس مسائل آمریکا هم هست!!!
  • . IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
    10 0
    آمريکاي اوباما بسيار حيله گر تر از آمريکاي ترامپ بود. چون ترامپ فقط خارج شد اما اوباما با زرنگي تمام و کمال زمينه اين خروج را برايش فراهم کرد. پس نتيجه ميگيريم که مشکل از اين طرف بود که بعد از چهل سال از انقلاب هنوز طرف مقابلش را نميشناخت . من به عنوان يک شهروند و کارگر بتن ريزي! هرگز قبل از انجام چندين قرارداد بين المللي و تبادلات بانکي و اطمينان از استحکام تعهدات آمريکا در قلب راکتور بتن نميريختم.
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
    7 0
    ملت رو سیاه نکن آقای کارشناس. اوباما و هیلاری داعش می سازن، ترامپ هم تجهیزشون می کنه. اوبامای مودب تروریست پروری می کنه. ترامپ خودش دستور ترور می ده. ملت رو سیاه نکن. آمریکا آمریکاست، ملت تروریست. حالا می خواد سرخپوست ها باشه، می خواد مردم منطقه ی خودمون.
  • DK ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
    4 0
    چرند می گویی. هر کس دیگری هم جای ترامپ بود وقتی مطمئن می شد ایران در برجام خواهد ماند از آن بیرون می آمد حالا مثلا کمی مودبانه تر و یا مثلا با بهانه های دیگر. مگر خود اوباما تحریمهای ایسا و کاتسا و ویزا برجام را اعدام نکرد و نگفتند اینها تحریمهای غیر هسته ای است و عراقچی گقت نقض فاحش اتفاق نیفتاده! مگر یادتان رفته که آمریکا هنوز در برجام بود و دلار 7000 تومان شد؟
  • محمد US ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    7 0
    خداوکیلی چی میخاین دیگه از جون برجام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس