سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم هومن افاضلی

سرمربی تیم پارس جنوبی در واکنش به مثبت شدن تست ۱۳ استقلالی، گفت: مگر ما مسخره‌ایم که خودمان را آماده کنیم اما بازی نکنیم.

به گزارش مشرق، هومن افاضلی، سرمربی تیم پارس جنوبی در پی مثبت شدن تست ۱۳ نفر از اعضای باشگاه استقلال تهران اظهار کرد: ما منتظر می‌مانیم تا ببینیم چه می‌شود. خودمان را آماده می‌کنیم. اگر آمدند که بازی می‌کنیم و اگر نیامدند هم تصمیم با سازمان لیگ خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

واکنش سعادتمند به لغو سفر استقلال به جم

او ادامه داد: ما حتما در زمین حاضر می‌شویم. مگر ما مسخره‌ایم که خودمان را آماده کنیم اما بازی نکنیم؟ این اتفاق برای استقلال افتاده و ممکن است یک روز برای ما هم رخ دهد.

سرمربی تیم پارس جنوبی اضافه کرد: من جزو مخالفان بودم اما وقتی پذیرفتیم که بازی کنیم دیگر نباید کنار بکشیم و قطعا برای همه تیم‌ها باید به همین شکل باشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    2 2
    اخه بشکه تو که با زور زنت اومدی تو فوتبال و تنها هنرت هم اینه که چند تا تیم بردی دسته پایین تر چرا اظهار نظر میکنی؟؟ برو دنبال دلالی کردن اخه من نمیدونم با چه رزومه ای تو رو میزارن سرمربی تیم لیگ برتری !!!
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    6 1
    نصف تیم که مصدوم و محروم اند و ۱۳ نفر هم کرونا گرفتن، کی میخواد با شما بازی کنه. باید پرسپولیس رو قهرمان میکردن و لیگ تموم میشد و این همه هزینه مالی و جسمی به باشگاه ها وارد نمیشد
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    0 1
    دهنت رو ببند. جون و سلامتی بازیکنا مهمه یا اینکه تیمت تو لیگ بمونه یا نه؟ فکر کردی حالا که استقلال شرایط خوبی نداره شلوغ بازی دربیاری که هر جور هست بازی رو به نفع تیمت تموم کنی. نخیر داداش! با همون کرونایی ها هم تو زمین بیایم حریفمون نیستین.
  • حمید IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    5 2
    شعور یک لنگی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس