کد خبر 1091192
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸

کاشت مو روشی برای بازگشت و رشد موهای از دست رفته می باشد که این روش برای افرادی انجام میگیرد که بانک موی مناسب را داشته باشند ، کاشت مو انواع مختلف روش ها را در دست دارد که آخرین ، بهترین ، جدیدترین  روش آن روش کاشت مو SUT می باشد که کامل ترین روش کاشت مو می باشد و توانسته است با کاشت بدون نقص و عوارض موجب رشد مجدد موهای از دست رفته افراد شود.

کاشت مو SUT چیست ؟

این روش بدون نیاز به جراحی ، بی هوشی ، بخیه ، درد و خونریزی می باشد در این روش کاشت مو نیازی به برداشت  پوست کف سر افراد و بخیه و زخم ندارد بنابراین علاوه بر نبود حس درد افراد  دچار مشکل ظاهری در پوست پشت سر خود نخواهند شد و برداشت پوست سر و بخیه آن را تجربه نمیکنند  و یا برای برداشت فولیکول نیازی به  برداشت های غیر اصولی از طریق پانچ نمی باشد و آسیبی به ظاهر موها وارد نخواهد شد .

 برداشت در این روش اصولی بوده بنابراین با برداشت بالغ بر سه برابر بیشتراز سایر روش ها به صورت حرفه ایی و بدون خالی شدن موهای پشت سر و سپس  کاشت فولیکول ها بر کف سر توانسته است رشد پر تراکم موهای کاشته شده را با ظاهری طبیعی داشته باشد بدون این که فرد  مشکلات ظاهری و یا درد خون ریزی را تجربه کند.

درمان کاشت مو SUT

برداشت برای این روش از طریق سوزن های ریز می باشد و برداشت اصولی را به همره دارد که با بی حسی موضعی افراد دردی را متحمل نمیوشند سپس فولیکول های به دست آمده بر نقاط خالی از موی سر بدن فرد از طریق سوزن های ریز مخصوص کاشته میشوند که این مرحله نیز با بی حسی موضعی ناحیه  دردی را برای فرد به همراه ندارد.

نتیجه درمان کاشت مو SUT

این روش کاشت مو زود ترین  زمان برای نمایان شدن رشد موها را به همراه دارد و بین 4 الی 10 ماه زمان نیز دارد که سایر روش ها وقت بیشتر از این را می طلبند .

 این روش نتایج کاملا طبیعی را برای موها دارد زیرا تراکم موها بالا بوده و با خط کاشت اصولی حالتی کاملا طبیعی و غیر عروسکی به همراه دارد به همین دلایل و میزیت  ها این روش نسبت به سایر روش متمایز شده و بهترین روش برای انجام کاشت مو می باشد که تنها در کلینیک های فوق تخصصی امکان انجام آن میسر است .

قیمت کاشت مو

 قیمت کاشت مو بستگی به نوع روش کاشت مو دارد زیرا هر روش هزینه مخصوص به خود را دارد .

 ممکن است در روش های ابتدایی کاشت مو قیمت کاشت مو کمتر باشد اما به همان اندازه  دردسر بیشتری دارد و ممکن است عوارض را نیز به همراه داشته باشد و فرد برای نتیجه گیری بهتر هزینه های بیشتری را صرف کند .

 اما در مقابل قیمت کاشت مو SUT با توجه به کیفیت بالای درمانی و نتایج فوق العاده هزینه منصفانه ایی را به همراه دارد و افراد با انتخاب درست کلینیک میتوانند کاشت مویی عالی با هزینه مقرون به صرفه را انجام دهند.

هزینه کاشت ابرو

کاشت ابرو نیز یک درمان زیبایی برای رشد مجدد موهای از دست رفته ابرو و یا فضای خالی ابرو می باشد این روش میتواند رشد مجدد ابرو و پر پشت و خوش حالت شدن ابرو ها را به همراه داشته باشد و یک روش عالی برای افرادی است که ریزش ابرو داشتند و یا ابرو های کم پشت با فولیکول موی مناسب در سر هستند می باشد.

کاشت ابرو را میتوان با روش های مختلف کاشت مو انجام داد اما باید توجه داشت که ابرو در صورت قرار دارد و رابطه مستقیم با ظاهر افراد دارد و ریسک بسیار بالایی می طلبد و قطعا باید از نتایج کار اطمینان داشت بنابراین کاشت ابرو از طریق روش کاشت SUT باید انجام شود تا نتایج عالی ، طبیعی و بدون نقص را به همراه داشته باشد.

هزینه کاشت ابرو SUT

روش های مختلف کاشت ابرو هزینه های متفاوتی به همراه دارند که هر کدام با توجه به مقدار ریزش و مقدار کاشت محاسبه میشوند  اما به ظاهر هزینه روش های ابتدایی کاشت ابرو ارزان تر است که متاستفانه  بسیار پر ریسک می باشند و علاوه برنتایج غیر قابل پیش بینی امکان عوارض را نیز برای عزیزان به همراه دارند .

کاشت ابرو به روش SUT هزینه متناسبی را نسبت به کاربرد خود به همراه دارد که با توجه به مقدار ریزش فرد و مقدار کاشت هزینه کاشت ابرومحاسبه شده و به افراد گفته میشود و عزیزان میتوانند با انتخاب کلینیک حرفه ایی و عالی درمانی عالی بدون نقص با نتایج حرفه ایی را با هزینه های منصفانه پرداخت نمایند.

کلینیک تخصصی پوست و مو رنسانس

با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان و با بیش از ۱۶ سال سابقه  در دو شعبه به آدرس زیر

شعبه سعادت آباد: سعادت آباد، میدان فرهنگ، بلوار ۲۴ متری، نبش خیابان سوم شرقی، پلاک ۳۵، کلینیک رنسانس

شعبه ولیعصر : میدان ولیعصر- جنب سفارت عراق- ساختمان مینو- طبقه ۴ واحد ۴۰۲

تلفن: ۰۲۱۲۲۰۸۸۲۱۰ –۰۲۱۸۸۹۰۹۰۵۰

مشاوره آنلاین در تلگرام و واتساپ: ۰۹۱۲۲۱۱۵۴۴۲

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سیده هدی کرمی IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    2 0
    میخوام کاشت ابرو انجام بدم ترس از بی حسی ودرد موقع کاشت وبعد کاشت دارم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس