کد خبر 1091170
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
نوروزی: مسئولان سازمان لیگ پاسخگوی کرونا گرفتن بازیکنان استقلال باشند/ شاید تست برخی دیگر هم مثبت باشد

معاون پزشکی باشگاه استقلال گفت: از سازمان لیگ خواستیم بازی‌ها لغو بشود و اکنون آنها باید پاسخگوی کرونا گرفتن بازیکنان ما باشند.

به گزارش مشرق، امین نوروزی در باره ابتلای برخی بازیکنان استقلال به کرونا اظهار داشت: متأسفانه روز گذشته احساس کردیم برخی بازیکنان ما مشکلاتی دارند و بلافاصله درخواست کردیم تست کرونای اورژانسی از آنها گرفته شود. تاکنون طبق جواب‌هایی که برای ما ارسال شده تعدادی از بازیکنان به کرونا مبتلا شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

درخواست استقلال از سازمان لیگ

وی در باره این که آیا دیدار استقلال و پارس جنوبی فردا برگزار می‌شود گفت: در نامه‌ای که باشگاه استقلال برای سازمان لیگ ارسال کرده، در باره مشکل کرونای برخی بازیکنان مطالبی آمده است. همان گونه که قبلا هم گفتیم شرایط برای برگزاری بازی‌ها مهیا نبود هرچند رقابت‌های لیگ شروع شد و ما هم بازی‌هایمان را انجام دادیم. پروتکل‌هایی هم نوشته شد اما فوتبال یک بازی فول‌کنتاک و پربرخورد است. فوتبال ورزش پرتماسی است وهمه با هم برخورد می‌کنند. اگر یک نفر دارای مشکل باشد امکان سرایت کرونا به سایرین هم وجود دارد. دوستان ما در سازمان لیگ باید نسبت به افرادی که دچار کرونا شده‌اند پاسخگو باشند.

معاون پزشکی باشگاه استقلال ادامه داد: در باره برگزاری بازی استقلال و پارس جنوبی سازمان لیگ تصمیم گیرنده است اما درخواست ما این بود که برخی بازیکنان استقلال دچار مشکل شده‌اند، این موضوع را هم در نظر بگیرید. نفراتی که تست کرونای آنها مثبت شده روز گذشته در کنار سایر بازیکنان تمرین کردند و ممکن است ویروس را به آنها انتقال بدهند. در حال حاضر تعداد بازیکنانی که تست شان مثبت شده 6 نفر است و تا دو ساعت دیگر جواب کامل در باره سایر نفرات هم به ما داده می‌شود.

نوروزی افزود: باید مراقبت بیشتری کنیم اما ورزش‌های پرتماس و پربرخورد به ما چنین اجازه‌ای نمی‌دهد که کسی با فرد دیگر برخورد نکند. این گونه نیست که نرفتن ما به جم قطعی شده باشد و مدیران باشگاه توصیه‌های ما را دریافت کردند. اکنون باید مراقب باشیم. احتمال دارد 48 ساعت دیگر جواب تست برخی نفرات دیگر استقلال هم مثبت باشد و من برای این حرف دلیل دارم.

وی تاکید کرد: پس از بازی فولاد با استقلال در روز شنبه از بازیکنان ما تست گرفتیم و تست تمام نفرات منفی بود، اما دو سه روز بعد احساس کردیم بازیکنانمان قدرت لازم را ندارند و متوجه شدیم باید بار دیگر از آنها تست بگیریم. صبح جمعه از آنها تست گرفتیم و از پزشکان بیمارستان مسیح دانشوری خواستیم از بازیکنان ما تست بگیرند. تاکنون تعدادی از تست‌ها مثبت اعلام شده و به همین دلیل باید بازیکنانی که امروز قرار است با هواپیما به شهر جم بروند مراقب باشند.

وی در باره بازیکنان مصدوم استقلال توضیح داد: سیاوش یزدانی و امیر ارسلان مطهری مصدوم هستند.

معاون پزشکی آبی پوشان در مورد جواب سازمان لیگ به درخواست استقلالی‌ها برای لغو دیدار این تیم با پارس جنوبی اظهار داشت: به ما گفته‌اند باید اعضای هیأت مدیره سازمان لیگ جلسه‌ای تشکیل بدهند و در مورد بازی به اجماع برسند. همین الان هم قرار شد این جلسه برگزار شود. از شما خبرنگاران هم می‌خواهم فاصله اجتماعی را رعایت کنید و مراقب خودتان باشید.

نوروزی در باره شبهاتی که نسبت به احتمال کرونا گرفتن بازیکنان استقلال در زمان پرواز این تیم به اهواز برای برگزاری دیدار با فولاد خوزستان مطرح شد، گفت: آنچه که در تصاویر مشخص است، مشخص می‌کند تیم ما با چه شرایطی راهی اهواز می‌شود. قرار بود ساعت 4 به جم برویم اما احتمال دارد پروازمان دیرتر انجام شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • س ز IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    1 0
    چه طور در آلمان و انگلیس و اسپانیا و ایتالیا و ترکیه و روسیه و جاهای دیگه که فوتبال رو برگزار کردن و کرونا در اونها به شدت ایران یا حتی شدید تر از ایران هم بوده بازیکنای کمتری از فقط دو تیم استقلال و فولاد به کرونا مبتلا شدن این مسئله به عدم برگزاری لیگ مربوط نیست بلکه به عدم نظارت تیمها و علی الخصوص بخش پزشکی بر بازیکنان در خارج از زمین فوتبال مربوطه . ما شاهدیم که زنیت سه بار به سردار آزمون به علت عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی اخطار داد و او را جریمه کرد در حالیکه باشگاه های ما بعد ساعت کاری کوچکترین نظارتی روی رفتار بازیکنان خود ندارن و ما انواع و اقسام رفتارهای دون شان باشگاه های پر طرفدار رو از بازیکنان همان تیمها شاهدیم ولی برخوردی از سوی باشگاه با اونا انجام نمیشه در مورد مقابله با کرونا هم همین بی مبالاتی نسبت به عملکرد بازیکنان در خارج از زمین فوتبال وجود داره
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    0 0
    وزیر ورزش باید جوابگو باشه که دوست داشت پرسپولیس قهرمان بشه-همین الان هم که کلی بازیکن کرونا گرفتن همه مخالف ادامه لیگ هستن بجز مسئولان باشگاه لنگ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس