کد خبر 1091140
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
درخواست استقلالی‌ها از سازمان لیگ/ سکوت بهاروند مقابل خبرنگاران

دو عضو باشگاه استقلال با حضور در سازمان لیگ جلسه‌ای را با سهیل مهدی برگزار کردند.

به گزارش مشرق، سعید رمضانی و دکتر نوروزی به نمایندگی از باشگاه استقلال و بعد از جلسه با سعادتمند و مجیدی در محل سازمان لیگ حاضر شده و نشستی را با سهیل مهدی برگزار کردند. ظاهرا استقلالی‌ها از مسؤولان کمیته مسابقات خواسته‌اند با توجه به غیبت چند بازیکن این تیم و مبتلا شدن 6 بازیکن به ویروس کرونا به جم سفر نکنند و بازی این تیم لغو شود.

بیشتر بخوانید:

واکنش پزشک استقلال به تست مثبت کرونای اعضای این تیم

البته هنوز پاسخ سازمان لیگ در این زمینه مشخص نیست، اما ظاهرا مسؤولان باشگاه استقلال با توجه به در اختیار نداشتن چند بازیکن تیمشان تصمیم دارند به جم سفر نکنند. طبق برنامه قرار است استقلالی‌ها ساعت 16 راهی عسلویه شوند اما هم برنامه سفر این تیم مشخص نیست و هم تمرین امروز آبی‌پوشان لغو شده است.

در شرایطی که گفته می‌شد استقلالی‌ها با حیدر بهاروند نشستی را برگزار کردند اما وی ساعت 14 در محل سازمان لیگ حاضر شد و به درخواست خبرنگاران برای پاسخگویی به سوالات جواب رد داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    0 0
    همین تیم شلوغ کن بود که وقتی می گفتن لیگ با اعلام قهرمان مشخص بشه هوار هوار می زند 10 هفته مونده و مدعی قهرمانی هستیم .... دیدیم که کوه موش زائید و مثل همیشه هیچی نشدن ...الان هم اگر بگن لیگ تعطیله باز اینا پشت کرونا ژست انسان دوستی خواهند گرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس