کد خبر 1090967
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵
استقلال باید به دنبال قهرمانی حذفی باشد/مجیدی تیم را آسیایی میکند

پیشکسوت آبی‌پوشان گفت: با صحبت‌های مجیدی موافقم و یقین دارم استقلال سهمیه آسیا را کسب می‌کند و شانس بزرگی برای قهرمانی در جام حذفی دارد که باید از ان استفاده کند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال بعد از شروع مجدد لیگ برتر دو بار به میدان رفت که یک شکست و یک مساوی حاصل کار شاگردان فرهاد مجیدی بود. 

در خصوص عملکرد شاگردان مجیدی، ایوب اصغرخانی پیشکسوت آبی پوشان و مربی سابق تیم‌های پایه این باشگاه اظهار داشت: شرایط تیم فعلا خوب نیست و ما امیدواریم تیم متحول شده و به شرایط ایده آلی که قبل از شیوع بیماری کرونا داشت بازگردد. 

بیشتر بخوانید:

بازیکنی که عصای دست فرهاد مجیدی شد

وی بیان داشت: در بازی مقابل فولاد و سایپا آن شادابی لازم و تنوع تاکتیکی دیده نشد. البته با پتانسیلی که در تیم چه از نظر بازیکن و چه در کادر فنی سراغ داریم به بهبود شرایط بسیار امیدوار هستم.

اصغرخانی در خصوص وضعیت این تیم در ادامه مسابقات لیگ برتر گفت: با صحبت‌های مجیدی موافق هستم و یقین دارم این تیم سهمیه آسیا را کسب خواهد کرد. ضمن این که قهرمانی جام حذفی کاملا در دسترس است و به طور کلی باید کسب این جام هدف گذاری شود. 

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: سعادتمند تلاش زیادی برای بهبود شرایط باشگاه انجام داده و بستر را برای موفقیت فراهم کرده که باید از این شرایط پیش آمده نهایت استفاده برای موفقیت تیم صورت گیرد. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    2 0
    شتر در خواب بيند پنبه دانه...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس