مهدی عبدیان

عضو جدید هیئت مدیره استقلال گفت: مشکلات اخیر باشگاه مرتبط به مسائل مالی‌ است و با توجه به این موضوع همه اعضای هیئت مدیره باید از افراد اقتصادی باشند تا با مدیریت مشکلات مالی درآمدزایی نیز داشته باشند.

به گزارش مشرق، مهدی عبدیان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت و گو رادیویی برنامه چهار چهار دو درباره حضور در هیئت رئیسه تیم استقلال اظهار کرد: از گذشته برای حضور در هیئت رئیسه به بنده پیشنهاد می‌شد؛ پس از حضور سعادتمند نیز این پیشنهادات ادامه داشت و ایشان درخواست کمک داشتند همچنین اعلام کردند که این موضوع به وزارت‌خانه نیز ابلاغ شده و نظر وزیر ورزش مثبت بوده است و در نهایت پس از جلسات مختلف این پیشنهاد را پذیرفتم.

وی به نحوه مدیریت کردن باشگاه های ورزشی در کشور های مختلف اشاره کرد و گفت: در سایر کشورها منابع خاصی برای درآمدزایی مهیاست اعم از حق پخش تلویزیونی و البسه ورزشی متعلق به تیم‌ این در حالی است که این شرایط در کشور ما وجود ندارد.

عبدیان ادامه داد: مشکلات اخیر باشگاه مرتبط به مسائل مالی‌ است و با توجه به این موضوع همه اعضای هیئت مدیره باید از افراد اقتصادی باشند تا با مدیریت کردن مشکلات مالی درآمدزایی نیز داشته باشند و علاوه بر هیئت مدیره اقتصادی، حضور یک مدیر ورزشی آشنا بخش دولتی و ورزشی نیز لازم است.

عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال، همکاری با کارگزاری ها برای درآمدزایی باشگاه ها را امری مطلوب برشمرد و افزود: علاوه بر کارگزاری ها، زمینه های مختلفی را برای درآمدزایی باشگاه ها در نظر گرفته ایم تا هم هواداران و هم باشگاه از آن استفاده کنند.

وی در پایان تصریح کرد: در حال برنامه ریزی هایی هستیم تا در آخر سال باشگاه بی‌نیاز شود تا همه تعهدات و جریانات مالی به روز و با برنامه ریزی انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس