کد خبر 1090577
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
ذوالفقارنسب: با ۲ بازی مجیدی را زیر سوال نبریم

پیشکسوت فوتبال گفت: باید به «فرهاد مجیدی» در استقلال فرصت داد نه این‌که با چند نتیجه نه چندان خوب تمام عملکرد وی را زیر سووال برد.

به گزارش مشرق، بیژن ذوالفقارنسب اظهار داشت: استقلال یکی از بهترین‌ تیم‌های ایران است و با تمام فراز و نشب‌های زیادی که داشته اما هنوز محبوبیت زیادی بین هواداران‌ فوتبال دارد.

وی افزود: استقلال در دیدار با سایپا نتوانست به پیروزی دست یابد و به نظر می‌رسید هنوز حاشیه‌ها و اتفاقاتی که در دیدار با فولاد خوزستان رخ داد در روند این تیم تاثیر داشت.

بیشتر بخوانید:

مجیدی در بدترین زمان سرمربی استقلال شد

پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: باید در نظر داشته باشیم استقلال در دیدار با سایپا نفرات زیادی را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشت و این عوامل دست به دست هم داد تا آنها از کسب سه امتیاز کامل محروم شوند.

ذوالفقارنسب تصریح کرد: اگرچه «فرهاد مجیدی» مربی جوانی است و از او انتقاد می‌شود اما باید گفت بسیاری از مربیان جوان‌تر دیگری نسبت به سرمربی فعلی استقلال بودند که به موفقیت رسیدند و باید به او فرصت داد.

وی تاکید کرد: باید به «فرهاد مجیدی» فرصت داد نه این ‌که با چند نتیجه نه چندان خوب تمام عملکرد وی را زیر سووال برد.

سرمربی اسبق استقلال در پایان گفـت‌: مجیدی بازیکن بزرگی برای استقلال بوده و هر وقت از این تیم دور بوده،  برای تیم محبوبش حاشیه درست نکرده است و باید مدیران و هواداران استقلال حمایت کنند تا تیمشان در مسیر موفقیت قرار بگیرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین صفایی فر IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    0 0
    چه اتفاقی افتاد جدول رو نگاه کنید با یک برد بالای جدول میاد تیم خجالت داره اینقدر ما آدم ها ضعیف باشم بااحساسات مردم بازی کنیم .فرهاد محبوبیت داره وروند کرونایی لطمه به پیکر تیم زده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس