کد خبر 1090326
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲
کریم باقری

با توافق صورت گرفته کریم باقری پس از پایان فصل جاری و اتمام قرارداد باشگاهی در صورت تفاهم طرفین در تیم ملی حاضر می‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بر این اساس درباره موضوع چگونگی همکاری کریم باقری با تیم ملی فوتبال به اطلاع می‌رساند براساس درخواست سرمربی تیم ملی مذاکرات با وی برای اضافه شدن به کادر تیم ملی در سال گذشته انجام شد و با توافق صورت گرفته پس از اعلام رسمی تعویق رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مقرر شد بعد از پایان فصل جاری و اتمام قرارداد باشگاهی و در صورت تفاهم طرفین فعالیت وی در تیم ملی آغاز شود.

بیشتر بخوانید:

۲ دستیار خارجی اسکوچیچ به ایران رسیدند

واکنش کریم باقری به اولتیماتوم فدراسیون

کریم باقری از آخرین هفته های لیگ چهاردهم روی نیمکت پرسپولیس حضور دارد و یکی از ارکان موفقیت پرسپولیس به حساب می‌آید و نزد هواداران و بازیکنان این تیم هم از جایگاه ویژه ای برخوردار است و حالا باید دید در صورت حضور در تیم ملی، وضعیتش با پرسپولیس به کجا خواهد رسید.

وی سال پیش در چنین مقطعی پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس و جانشینی برانکو ایوانکوویچ را به همراه دستیاران خارجی داشت اما این پیشنهاد را رد کرد. لازم به ذکر است کریم باقری که دقایقی قبل وارد فدراسیون شد، ترجیح داد که با خبرنگاران گفتگویی را انجام ندهد و شاید بعد از جلسه، در این باره صحبت کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جواد IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    0 0
    خوبه دیگه یحیی از اول هم نمی خواست ولی گفتن موقتی باشه حالا هم که بابا وزیر دستور داده ببرن تیم ملی اینا اصلا حمایت از پرسپولیسی ها نیست مردم الکی فکر بد میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس