کد خبر 1090187
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
گنجاندن بند کرونایی در قراردادهای لیگ برتری کشتی

با توجه به اینکه لیگ برتر امسال کشتی تحت الشعاع کرونا قرار خواهد داشت، بندی در قراردادهای کشتی‌گیران در همین رابطه گنجانده شده است.

به گزارش مشرق، سازمان لیگ فدراسیون کشتی از قبل در نظر داشت لیگ این فصل را از مرداد ماه استارت بزند اما همچنان سالن های کشتی تعطیل هستند و کشتی جزو رشته هایی است که هنوز اجازه فعالیت مجدد را به دست نیاورده است.

بیشتر بخوانید:

قهرمان المپیک در لیگ برتر کشتی می‌گیرد

به نظر می رسد که آغاز مسابقات با تعویق همراه باشد. یکی از نکاتی که در لیگ امسال مد نظر قرار گرفته، وضعیت فعلی کشور درخصوص شیوع کروناست.

حتی اگر در آینده ای نزدیک، بعد از عبور از پیک دوم اوج بیماری، ستاد مقابله با کرونا اجازه آغاز مسابقات کشتی را صادر کند، اما باز هم ممکن است کرونا برگزاری لیگ را با تعطیلی مواجه کند.

پیش بینی های پزشکی حکایت از آن دارد که در پاییز و زمستان پیش رو نیز احتمال اوج‌گیری دوباره کرونا وجود دارد، به همین دلیل در قراردادهای کشتی گیرانی این بند ذکر شده که آنها متعهد هستند تا پایان لیگ برتر تیم شان را همراهی کنند و قید زمان در قراردادها ذکر نشده است.

کشتی گیر در ازای یک فصل کامل، با محاسبه تعطیلی و وقفه های اجباری، با تیم مورد نظر قرارداد می بندد. به این شکل آغاز و پایان لیگ هر زمانی باشد، کشتی گیر موظف به همراهی تیمش در مسابقات است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس