کد خبر 1090086
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰

دیگر نگران پایان نامه معماری نباشید. یکی از دغدغه های بسیار حیاتی دانشجویان معماری، انجام پایان نامه معماری است. شاید به ظاهر  انجام پایان نامه معماری، چندان سخت به نظر نرسد. اما ارائه یک پایان نامه با کیفیت و جذاب، قطعا نمی تواند کار راحتی باشد. وبسایت معماریست به دنبال راهکارهایی می باشد که، شما بتوانید پایان نامه معماری پربار تر و مورد پسندتری را در مقطع کارشناسی  و کارشناسی ارشد ارائه دهید. در ادامه رکن های اصلی ارائه طراحی های پایان نامه معماری، را با هم بررسی خواهیم نمود.

دیگر نگران پایان نامه معماری نباشید؟!

دانلود پایان نامه معماری

خیلی از دانشجویانی که در حال نگارش پایان نامه معماری خود هستند. مخصوصا دانشجویانی که در مقطع کارشناسی ارشد می باشند. و آشنایی با روند انجام پایان نامه ندارند. به دنبال پایان نامه های اصولی و با کیفیت معماری هستند. تا بتوانند با الگو برداری از آنها پایان نامه خود را نگارش نمایند. در حال حاضر در سایت های معتبر معماری نمونه های بی شماری از پایان نامه معماری، با عنوان های متفاوت وجود دارد. که می توانید به راحتی و رایگان این پایان نامه ها را با توجه به موضوع پایان نامه خود، دانلود نمایید. و از آن برای نگارش پایان نامه، کمک بگیرید. از انواع پایان نامه های معماری که می توانید، آنها را دانلود نمایید. می توان به نمونه های زیر اشاره نمود.

دانلود پایان نامه معماری

- دانلود پایان نامه معماری با موضوع طراحی ایستگاه های مسافربری، ترمینال و فرودگاه ها

- دانلود پایان نامه های طراحی مجتمع های مسکونی و انواع شهرک ها

- دانلود پایان نامه و مطالعات آن با موضوع خدمات شهروندی مانند سالن های همایش، مجتمع های توریستی، فرهنگی، تفریحی، پارک شهر و ...

- دانلود مطالعات پایان نامه در رابطه با طراحی سفارت خانه های ایران در کشورهای مختلف مانند    سفارت خانه ایران در ژاپن

- مطالعات پایان نامه در رابطه با طراحی کتابخانه و باغ های کتاب

- دانلود پایان نامه هایی با موضوع طراحی فضاهای علمی، دانشگاهی و پژوهشی مانند دانشگاه ها و آزمایشگاه ها

- مطالعات در رابطه با طراحی مراکز و مجموعه های ورزشی

- مطالعات پایان نامه های مربوط به تئاتر، سینما و سالن های موسیقی

- دانلود پایان نامه هایی با موضوعات دغدغه ای مانند خانه کودکان کار، خانه سالمندان و ...

- پایان نامه هایی با موضوعات فرهنگی

- پایان نامه های مربوط به طراحی بیمارستان ها و مراکز درمانی

- پایان نامه معماری با موضوع طراحی هتل

و هزاران پایان نامه متنوع با توجه به موضوع و رویکرد انتخابی دانشجو.

دانلود پایان نامه معماری

دانلود آبجکت برای 3dmax

انجام پایان نامه معماری، با توجه به حساسیت بالایی که در طراحی دارد. زمان نسبتا زیادی برای آماده سازی و ارائه ندارد. از همین رو در طراحی ها می توانید از موارد بسیاری برای بالا بردن سرعت کار خود، استفاده نمایید. در طراحی سه بعدی فضاهای مختلف، استفاده از آبجکت های آماده در فضای تری دی مکس، می تواند بسیار موثر باشد. زیرا این آبجکت ها کاملا رایگان است. از طرفی می توانید آنها را به راحتی دانلود نمایید. همچنین این    آبجکت ها به صورت مجموعه ای در اختیار شما قرار می گیرند.

 به طور مثال برای فضای آشپزخانه، مجموعه ای از مدل های مختلف در یک مجموعه دانلود می شود. که با توجه به فضایی که طراحی نموده اید. می توانید به دلخواه هر کدام از آنها را در طراحی خود، استفاده نمایید.    مجموعه های بسیار زیادی از انواع آبجکت ها با توجه به فضاهای داخلی و خارجی در سایت های معماری وجود دارد. که به راحتی می توانید از آنها در طراحی های پایان نامه معماری خود، بهره مند شوید.

دانلود آبجکت برای 3dmax

دانلود صحنه آماده تری دی مکس

و اما صحنه های آماده در تری دی مکس!؟ استفاده از این صحنه ها می تواند در بالا بردن کیفیت طراحی های پایان نامه معماری شما، بسیار موثر واقع شود. به تصویر زیر با دقت نگاه کنید. پس از آن مزایای این صحنه ها را با هم بررسی خواهیم نمود.

دانلود صحنه آماده تری دی مکس

از آنجایی که صحنه های آماده تری دی مکس، توسط افراد حرفه ای و متخصص طراحی می شوند. آبجکت ها، مدل ها، متریال ها، تکسچر ها و نورپردازی، بسیار زیبا و خاص انتخاب و طراحی می شوند. همچنین از مهم ترین دلایل استفاده از این صحنه ها، می توان به شبیه سازی بسیار قوی رندر ها به عکس های واقعی فضا اشاره نمود. همچنین در صحنه های آماده تری دی مکس به جزئیات بسیار کوچک نیز، اهمیت داده شده و طراحی شده اند.

شاید در انجام طراحی های مربوط به پایان نامه معماری، شما وقت کافی برای تمرکز روی جزئیات را نداشته باشید. به همین دلیل می توانید مجموعه هایی از صحنه های آماده تری دی مکس را به راحتی و کاملا رایگان دانلود نمایید. و از آنها در رندرینگ فضاهای داخلی و خارجی طرح خود استفاده نمایید. همچنین از مزیت های صحنه آماده می توان به تنظیم نمودن المان های آن، اشاره نمود. شما در صورتی که مدل و یا آبجکتی را در صحنه نخواهید، می توانید آن را بردارید.

همچنین می توانید در صورت نیاز متریال مدل های مختلف را در صحنه، تغییر دهید. وبسایت معماریست، به منظور ارائه با کیفیت پایان نامه معماری، برای کمک به شما تمامی موارد ذکر شده در بالا را در اختیارتان، قرار می دهد.

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس