کد خبر 1089849
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
قلعه نویی

سخنگوی باشگاه سپاهان در واکنش به مطرح شدن حضور امیر قلعه نویی در تیم استقلال گفت: قلعه نویی به قراردادش باسپاهان متعهد است.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی باشگاه فولادمبارکه سپاهان، سیدعلی پزشک سخنگوی این باشگاه پیرامون مذاکره باشگاه استقلال با قلعه نویی گفت: از پیشنهاد مستقیم استقلال به امیر قلعه‌نویی تا این لحظه در باشگاه سپاهان اطلاعی نداریم و به نظر می رسد این موضوع صحت نداشته باشد.

بیشتر بخوانید:

قلعه‌نویی: به تیم‌های دیگر فکر نمی‌کنم و تمرکزم روی سپاهان است

وی ادامه داد: به نظر می رسد این بحث شایعه سازی برای برهم زدن تمرکز تیمهای سپاهان و استقلال هست، چون با شناختی که از آقای قلعه نویی داریم مطمئن هستیم تا زمانی که با هر باشگاهی قرارداد داشته‌اند کاملا متعهد به قرارداد بوده و صرفا تمرکز خود را بر موفقیت تیم تحت مربیگری خود معطوف می کنند. 

سخنگوی باشگاه سپاهان ادامه داد: آقای قلعه نویی سرمربی سپاهان هستند و تا آخر فصل هم با این باشگاه قرارداد دارند و قطعا مسئولین سپاهان و ایشان در فرصت مناسب برای ادامه همکاری ها در فصل آینده وارد مذاکره خواهند شد.

وی گفت:  در حال حاضر همه توان موجود در تیم مدیریتی باشگاه ، کادر مربیگری و بازیکنان، متمرکز بر کسب نتایج درخشان و کسب رضایت هواداران و علاقمندان به ورزش کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس