کد خبر 1089786
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
مسی مایه وحشت سیمئونه در لالیگا

ستاره بارسلونا در لالیگا بارها دروازه اتلتیکومادرید را باز کرده است.

به گزارش مشرق، بارسلونا که لیونل مسی را در اختیار دارد نمی‌داند شکست برابر اتلتیکوی دیگو پابلو سیمئونه چه معنایی می دهد. آمار این تیم خیلی مثبت است. این تصویر آشناست: بازی برابر است، مسی گلزنی می کند، سیمئونه مضطرب می شود و بارسا پیروز می شود. این اتفاق در دیدار رفت در واندا متروپولیتانو رخ داد. همچنین پیش از آن در فصل ۱۸-۲۰۱۷ در یک بازی مهم اتفاق افتاد. سیمئونه پس از این که با ضربه آزاد زیبای مسی شکست را پذیرفت، گفت: اگر مسی پیراهن روخی بلانکو را بر تن می کرد ما یک بر صفر پیروز می شدیم.

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد سیمئونه برای حل اختلاف مسی با مربیان بارسا

یازده پیروزی و پنج تساوی آمار مسی برابر اتلتیکوی سیمئونه است. این آمار در لالیگا به ثبت رسیده است. ستاره آرژانتینی یازده گل به ثمر رسانده و شش پاس گل داده است.

این شرایط در لیگ قهرمانان اروپا کاملا متفاوت است و در مراحل حذفی یک پیروزی، یک تساوی و دو شکست به ثبت رسیده است. مسی در این دیدارها نه گلی به ثمر رسانده و نه پاس گل داده است. در کوپا دل ری آمار مثبت است. سه پیروزی و یک تساوی. در سوپرجام اسپانیا مسی نتوانسته است از دیوار روخی بلانکو عبور کند (دو تساوی و یک شکست). با این حال در سال ۲۰۱۳ توانست عنوان قهرمانی را به دست آورد. همچنین بارسا در عربستان مغلوب اتلتیکو شد.

مسی وحشت سیمئونه در لالیگاست و بارسا سه هفته است که نتواسته است از گل های ستاره اش بهره ببرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس