محمد ایمانی

اینترپل، تروریست های آمریکایی را تعقیب نخواهد کرد، درست به همان دلیل که در استرداد متهمان اقتصادی مانند خاوری و مرجان شیخ الاسلامی و غلامرضا منصوری، تعلل کرد.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت: یک سایت حامی FATF، دو سال قبل نوشته بود "چرا ما عضو FATF  نشویم و استرداد فرماندهان ارتش جنایتکار اسرائیل و بانیان آمریکایی تحریم ها علیه ایران را نخواهیم؟ چرا خودمان را از این امتیاز محروم کنیم؟ FATF را تصویب کنیم و ژنرال های اسرائیلی را تحویل بگیریم!".


دیروز دادستان تهران اعلام کرد "۳۶ نفر از افرادی که در ترور حاج قاسم مباشرت، مبادرت و آمریت داشتند، اعم از مسئولان سیاسی و نظامی آمریکا و دیگر دولت‎ها شناسایی شدند که توسط مقام قضایی برای آن‌ها دستور جلب و اعلام وضعیت قرمز از طریق اینترپل (پلیس بین الملل) صادر شده است". این درخواست کاملا روشن و قانونی بود.


اما چند ساعت بعد، برایان هوک رئیس میز اقدامات ضد ایرانی در آمریکا گفت: "ارزیابی ما این است که اینترپل در این زمینه دخالت نکرده و هشدار قرمز منتشر نخواهد کرد. اقدام ایران را جدی نگیرید". امروز یورونیوز از قول اینترپل اعلام کرد " این سازمان درخواست دادستانی ایران را جدی نمی‌گیرد".


از روحانی، ظریف، معاون حقوقی ریاست جمهوری و برخی اعضای مجمع تشخیص مصلحت،  تا تحلیل گران نشریات زنجیره ای کجا هستند که توضیح دهند چرا FATF (کارگروه مبارزه با جرائم سازمان یافته و تامین مالی تروریسم) یا اینترپل و شورای امنیت، درباره یک اقدام تروریستی آشکار موضع نمی گیرند؟


ژنرال قاسم سلیمانی شناخته شده ترین فرمانده مبارزه با تروریسم در دنیاست که سر افعی داعش و جبهه النصره را در عراق و سوریه به سنگ کوبید. او و همراهانش در حالی سبعانه توسط آمریکا ترور شدند که به دعوت دولت عراق به بغداد سفر کرده بودند.


اینترپل، تروریست های آمریکایی را تعقیب نخواهد کرد، درست به همان دلیل که در استرداد متهمان اقتصادی مانند خاوری و مرجان شیخ الاسلامی و غلامرضا منصوری، تعلل کرد.


و FATF هم پیگیر قاتلان فرمانده بزرگ مبارزه با تروریسم نخواهد شد، درست به همان دلیل که آمریکا ژنرال سلیمانی و هم رزمانش در سپاه پاسداران را دشمن می دارد.


عجب از آنها نیست. تعجب از برخی سیاسیون ماست که اول به آمریکا و انگلیس و فرانسه، و سپس سگ نگهبان آنها (FATF) اعتماد کردند و اطلاعات دادند و کشور را گرفتار خود تحریمی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • AU ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    25 4
    عوضش ما با افتخار تکالیفمون را در برابر اینترپل اجرا می‌کنیم تا کاپ بداخلاقی نگیریم.
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    29 7
    سوال من اینه که چرا آمریکا و اسراییل حق دارند تو ایران اونم از پول بیت المال روزنامه منتشر کنند (مثل شرق و جهان صنعت و آرمان و باقی ارازل) اما ایران حق نداره تو آمریکا و اسراییل روزنامه هاش رو منتشر کنه؟ این انصافه؟
    • کج فهم IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      1 0
      دوران چاپ روزنامه خیلی وقته که گذشته شما به زبان آنها وبلاگ بزن و افشاگری کن اگر مطالبت دندان گیر باشه مشتری خودش را پیدا میکنه برادر
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    17 2
    اگر حسن روحانی بدون تصویب مجلس و مجمع, مفاد fatf رو اجرا کرده قطعا از قوانین کشور عدول کرده و مستحق مجازات و برخورد هست. مجلس انقلابی مدارا تا کی؟!!!
    • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      1 0
      حسن روحانی بارها کشور را تهدید کرده که جنگ راه خواهم انداخت انهم برای برادر اختلاس گرش فکر میکنی اندازه یک تره برای ملت ایران ارزش قائل هست
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    12 5
    سال 97 سرباز سپاه بودم و مامور شدم به بسیج اصناف. بالای سر اتاق هر اتحادیه ای تابلویی زده بود با این مضمون " کارگروه مبارزه با تامین مالی تروریست فلان اتحادیه" با اینکه در یک شهرستان کوچک بودیم ولی باز بنده مشکوک شدم و مراتب رو به رده بالاتر خودم و همچنین اطلاعات سپاه گزارش دادم که با توجه به عدم تصویب لوایح fatf در مجلس گویا این لایحه یه جورایی در حال اجرا هست و اونها هم موضوع رو پیگیری کردن و ادامه ماجرا... سال 97 داشت اجرا میشد به صورت پنهانی!
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    14 2
    فقط #عزل روحانی
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    16 6
    والله روحاني و تيمش در هر كشوري بودند محاكمه ميشدند
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    17 2
    آقایون چند بار باید گزیده بشین تا بالاخره قبول کنین که باید راهتونو از آمریکا وغرب جدا کنید و رو دیوار اینها شعار ننویسید؟؟
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    13 2
    برخائنین و ساکتین لعنت!
  • DE ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    1 0
    برای مقابله صد درصد با امریکا و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی و قلدری امریکا و عقب زدن امریکا نخبه گان سیاسی شهید زنده لازم داریم.سیاسون جهادی که جاپای شهید سپهبد سلیمانی بذارن و برای خدمت به مردم ایران دل بخدا بسپارند و پی هر نوع خطری و ریسکی رو به تن بمالند و جز خلوص و تسلیم و حتی شهادت برای خدا به هیچ شیطانی چه امریکایی و چه اروپایی بله نگویند.
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    3 0
    برادر ایمانی اگه خداوند برای اینها آیه هم نازل کنه این جماعت باز حواسشون به نجوای آمریکا و اروپاست چرا که قبله شون همونجاست ... تا ابد در جهل و گمراهی هستند ... باید ریشه خیانتکاران داخلی رو با قاطعیت خشکاند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس