سیدعلی: در فضای مجازی تهدید می شویم/ از استقلال شکایت نکردم

داور با تجربه فوتبال ایران گفت: در فضای مجازی تهدید می‌شویم و خیلی‌ها به دنبال آدرس خانه ما می‌گردند.

به گزارش مشرق، سیدمهدی سیدعلی در مورد اینکه آیا قضاوت عجیب و غریب داشته و باعث تحریک تماشاگران شده، اظهار داشت: قضاوت عجیب و غریب نداشتم. طرفداران احساسی عمل می‌کنند و علاقه‌مند به این هستند که تیمشان نتیجه دلخواهشان را به دست بیاورد و قاعدتا خیلی از تصمیمات داور به مذاق آن‌ها خوش نمی‌آید و باعث کدورت می‌شود.

وی در مورد شایعه ویلای امیردشت عنوان کرد: با توجه به اینکه تولید حاشیه می‌کند جواب این سوال را نمی‌دهم.

سیدعلی در پاسخ به این سوال که با ارزشترین داور ایرانی از نظر او کیست، گفت: بی‌تردید علیرضا فغانی با ارزش‌ترین داور ایران ‌است.

بیشتر بخوانید:

افتخار می‌کنم فامیل نزدیک نکونام هستم

داور فوتبال ایران در خصوص اینکه الگوهای او چه کسانی هستند، اظهار داشت: ژیلویسیه از فرانسه و کولینا از ایتالیا، ضمن اینکه سعی کردم از سایر داوران بزرگ هم مواردی را یاد بگیرم.

وی در مورد شرایط داوران ایران تصریح کرد: الان داوران در بهترین فرم آمادگی جسمانی هستند. کلاس یک روزه‌ای که هفته گذشته برگزار شد و تمرینی که داشتند نشان داد هم از نظر روحی‌روانی و هم از نظر آمادگی جسمانی در بهترین حالت ممکن قرار دارند.

سیدعلی در گفت‌وگو با شبکه اول سیما و در خصوص نحوه برخورد با حاشیه‌ها و شایعه‌ها، عنوان کرد: سعی می‌کنم آرامش خودم را حفظ و سکوت کنم. سکوت بهترین پاسخ است و گذر زمان ثابت می‌کند که شایعات واقعیت داشتند یا خیر.

وی در خصوص تهدیدهایی که برای او وجود دارد، گفت: در فضای مجازی تهدید می‌شویم. خیلی‌ها به دنبال آدرس خانه ما می‌گردند. با افتخار اهل شهر ری هستم.

داور فوتبال ایران در مورد شکایت از مجموعه باشگاه استقلال، اظهار داشت: شکایتی نکردم. گزارش اتفاقات مسابقه فولاد-استقلال را به کمیته داوران ارائه کردم و سیر مراحل اداری توسط دوستان در دپارتمان و کمیته داوران پیگیری می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    3 5
    یه مشت حرف مفت هست که استقلالی ها می زنند. مربی گری رو برید از نکونام یاد بگیرید که از تیم های پایه شروع کرد نه اینکه وقتی استرا بره، له له بزنه برای سرمربی استقلال.
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    3 4
    آیا فرشید باقری هم دیشب ویلا گرفته بود؟؟؟ ایا دروازه بان صنعت نفت در بازی رفت با استقلال هم ویلا گرفته بود؟؟؟
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    3 4
    فرهاد بره یقه علی کریمی رو بگیره.... فرهاد بره جلوی فحاشی عارف غلامی رو بگیره.... فرهاد بره مربی گری رو یاد بگیره که چرا با همون ارنج استرا نمیتونه نتیجه بگیره... دیوونه خونه هست اونجا
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    2 0
    با توجه به اینکه از ویلا حرف بزنه دست چند نفر دیگه رو میشه لطفا سوال بعدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس