کد خبر 1089624
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
آرتور چهارمین خرید گران‌قیمت تاریخ یوونتوس شد

هافبک برزیلی تیم فوتبال بارسلونا با عقد قرارداد رسمی با بانوی پیر به چهارمین خرید گران‌قیمت این تیم ایتالیایی تبدیل شد.

به گزارش مشرق، آرتور ملو با امضای قرارداد ۷۲ میلیون یورویی‌اش که او را از بارسلونا به یوونتوس می‌برد، در رده‌بندی گران‌ترین بازیکنانی که تا کنون با تیم تورینی قرارداد بسته‌اند، در رده چهارم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

معاوضه بازیکن بین بارسا و یووه انجام شد

جذب او که در واقع با میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی یووه معاوضه شده برای بیانکونری ۷۲ میلیون یورو هزینه داشته است که ۶۰ میلیون آن با رفتن پیانیچ به نوکمپ تسویه و مابقی به صورت نقدی پرداخت می‌شود. علاوه بر این یوونتوس ۱۰ میلیون یوروی دیگر هم به‌عنوان پاداش و در صورت محقق شدن یکسری از بندهای مندرج در قراردادش با آرتور، به بارسلونا خواهد پرداخت.

در رده‌بندی گران‌ترین بازیکنان تاریخ باشگاه یوونتوس، کریستیانو رونالدو که تابستان سال ۲۰۱۸ با قراردادی ۱۱۷ میلیون یورویی از رئال مادرید خریداری شد با اختلاف صدرنشین است. پس از او گونسالو ایگواین که با پرداخت غرامت ۹۰ میلیون یورویی قراردادش با ناپولی خریداری شد، در رده دوم و ماتیس دلیخت مدافع هلندی پیشین آژاکس که تابستان سال گذشته با قراردادی ۸۵.۵ میلیون یورویی به بیانکونری پیوست، در جایگاه سوم قرار دارد.

آرتور در جایگاه چهارم است و پس از او جی‌جی بوفون (۵۲.۸۸ میلیون یورو)، پاول ندود (۴۵ میلیون یورو)، ژوائو کانسلو (۴۰.۴ میلیون یورو)، داگلاس کاستا، فدریکو برناردسکی و پائولو دیبالا (همگی با ۴۰ میلیون یورو) رده‌بندی ۱۰ خرید گران‌قیمت تاریخ یوونتوس را کامل می‌کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس