کد خبر 1089514
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶
نکونام: با گردان به خاطر رفتار بچه‌گانه‌اش برخورد می‌کنیم/ جعفری کرونا گرفته است

سرمربی فولاد می‌گوید که با دروازه‌بان تیمش به خاطر رفتار بچه‌گانه‌ای که منجر به 10 نفره شدن فولادی‌ها شد، برخورد خواهد کرد.

به گزارش مشرق، جواد نکونام، سرمربی فولاد در نشست خبری پس از بازی مقابل ماشین‌سازی که با پیروزی 2 بر یک تیمش به پایان رسید اظهار کرد: به مجموعه باشگاه فولاد و هواداران که جایشان خالی است تبریک می‌گویم. واقعا روز خوبی را پشت سر گذاشتیم و بعد از یک بازی سنگین مقابل استقلال نیاز به این برد داشتیم که جایگاه فعلی‌مان را حفظ کنیم. نمی‌دانم تا پایان فصل چه اتفاقی می‌افتد ولی بازیکنان‌مان تا اینجای فصل گل کاشته‌اند. ما می‌دانستیم این بازی سخت است و ماشین‌سازی قرار است بسته بازی کند. متاسفانه در ابتدای بازی هم به گل رسیدند و شرایط سخت شد اما توانستیم به بازی برگردیم و حتی شانس زدن گل‌های بیشتر را داشتیم ولی 10 دقیقه پایانی را به خاطر یک اشتباه بچه‌گانه مجبور شدیم که 10 نفره بازی کنیم. اگر شرایط عادی بود، با خیال راحت‌تری بازی می‌کردیم.

بیشتر بخوانید:

تداوم پیروزی‌های شاگردان نکونام در اهواز

او در پاسخ به این سوال که دلیل خوردن دو گل مشابه در بازی استقلال و ماشین‌سازی گفت: قطعا تمرین می‌کنیم تا این مشکل حل شود.

سرمربی فولاد در ادامه درباره غیبت فرزاد جعفری در دیدار مقابل استقلال و ماشین سازی توضیح داد: متاسفانه فرزاد جعفری کرونا دارد و دو بازی در لیست ما نیست. متاسفانه این لیگ معضل فوتبال ایران شده است.

نکونام در پایان درباره اخراج شهاب گردان بیان کرد: 100 درصد درست بود و شهاب گردان اشتباه کرد و اصلا نباید این کار را می‌کرد. قطعا با او برخورد خواهیم کرد و باعث شد که تیم ما 10 نفره شود. داور کارش را درست انجام داد ولی از این که دروازه‌بان حریف هیچ کارتی به خاطر اتلاف وقت داده نشد و این موضوع ناراحت کننده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس