کد خبر 1089320
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
سفر 9ساعته شاگردان تارتار با اتوبوس/ نفتی‌ها صبح امروز به مسجدسلیمان رسیدند

اعضای تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان شب گذشته و پس از بازی با شاهین شهرداری بوشهر به وسیله اتوبوس به خانه برگشتند.

به گزارش مشرق، تیم  نفت مسجدسلیمان شب گذشته در اولین مسابقه پس از شروع مجدد بازی‌های لیگ برتر میهمان شاهین شهرداری بوشهر بود و در این بازی به تساوی دو بر دو رضایت داد. 

اعضای این تیم پس از پایان بازی، به وسیله اتوبوس بلافاصله راهی مسجدسلیمان شدند تا پس از چندساعت استراحت تمرینات آماده سازی برای بازی با ماشین سازی در هفته بیست و سوم لیگ برتر را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید:

نمی‌توانیم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم

مهران حسنوند مدیر رسانه‌ای تیم نفت مسجدسلیمان در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: مشکلات مالی در تیم ما بیداد می‌کند. بچه‌های تیم ما دیشب با اتوبوس برگشتند چون پول نداریم و نمی‌توانیم در صورت مهدی تارتار و بازیکنان نگاه کنیم. مقابل آن‌ها نمی‌توانیم سر بلند کنیم و واقعا شرمنده هستیم. چرا باید یک تیم لیگ برتری که برای وزارت نفت است با اتوبوس سفر کند اما تیم‌های دیگر با هواپیما سفر کنند؟ چرا اداره ورزش و جوانان استان خوزستان پول ما را بلوکه کرده؟ یک کارغیرقانوی کرده‌اند و هیچ کس هم نمی‌پرسد چرا؟

حسنوند ادامه داد: بازیکنان ما ۹ ساعت با اتوبوس در راه بودند و ۱۰ صبح امروز به مسجدسلیمان رسیدند. چه کسی جوابگوی این مشکلات است؟ سوال من این است که چرا پول ما را نمی‌دهند؟ اگر پرداخت این پول غیرقانونی است چرا نصف آن را دادند و اگر مشکلی ندارد چرا تمام آن را نمی‌دهند؟ فریاد باشگاه مسجدسلیمان را چه کسی می‌شنود؟

تیم نفت مسجد سلیمان طبق برنامه ریزی انجام شده از ساعت ۱۹ امروز تمریناتش را برای بازی با ماشین سازی پیگیری خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس