کد خبر 1089306
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
مشهدی اقایی

خوئینی ها میکوشد بگوید؛ دولتها کاره ای نیستند! جان کلام او این است که در سیاستهای کلان کاره ای نیستند.او با زبان بی زبانی میخواهد بگوید تا کی باید با آمریکا مبارزه کنیم؟ و رهبری اجازه سازش ندهد؟

به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین حمید مشهدی آقایی در واکنش به نامه موسوی خوئینی ها به رهبرانقلاب در یادداشتی نوشت:

1-نامه موسوی  خوئینی ها به رهبرانقلاب نشان میدهد اصلاح طلبان در انتخاب بین مرگ و زندگی ،مرد سایه خود را از مخفیگاه سیاست بیرون کشیده اند.خوئینی ها مردِ روز مبادای اصلاح طلبان تند رو است! کمی شتاب زده عمل کرد!!

2-اصلاح طلبان ازیک دوسال پیش در صدد تحقق پروژه عبور از خاتمی بودند! گویا حالا وقتش فرا رسیده!  عبور ازخاتمی و عارف به خوئینی ها و نوری با پادویی و میدان داری حجاریان و تاجزاده! عبور از میانه رویی اصلاح طلبانه به رادیکالیسم افراطی!

3-این نامه نشان میدهد اصلاح طلبان تندر رو  برای فرصت باقیمانده تا انتخابات میخواهند سرنوشت خود را از سرنوشت روحانی و دولتش جدا کنند!

4- تندروهای اصلاح طلب( بخوانید تجدیدنظر طلب): می خواهند این بار با پرچمداری مطالبات اقتصادی مردم به میدان بیایند و با نشانی غلط،رهبری را مقصر اصلی مشکلات قلمداد کنند ونوک پیکان حمله را به سمت رهبری بگیرند!

5-خوئینی ها می کوشد بگوید؛ دولتها کاره ای نیستند! جان کلام او این است که در سیاستهای کلان کاره ای نیستند.او با زبان بی زبانی میخواهد بگوید تا کی باید با آمریکا مبارزه کنیم؟ و رهبری اجازه سازش ندهد؟ از توئیت های تاجزاده و تحلیل های حجاریان و ...معلوم است.آنها تقسیم کار کرده اند! حرفهای کلی را خوئینی ها زده و پادوهای رسانه اش آن را شرح میدهند!

6-دستان خالی دولت موردحمایت اصلاحات ،آنها را به سمت بحران موجودیت پیش برده است! ماههای آینده تا انتخابات برای آنها بازی مرگ و زندگی است!

7-تندروهای اصلاح طلب( بخوانید تسلیم طلب) برای ماههای آینده دو هدف را دنبال میکنند:

اول- جلوه دادن عدم سازش با آمریکا به عنوان مشکل اصلی و القاء و رواج آن در بین مردم؛

دوم- تلاش برای تحقق مشارکت حداقلی در انتخابات آینده ریاست جمهوری و زیر سئوال بردن مشروعیت نظام؛

8-اینها نشان داده اند همیشه نگاهی به کف خیابان و آشوبهای خیابانی داشته اند! تیرماه ۷۸،فتنه ۸۸،فتنه ۹۶،فتنه ۹۸ گواه این ادعاست!زمانی بهانه مطالبات سیاسی بود حالا مطالبات اقتصادی!

9-جان کلام خوئینی ها این است! کشور مشکلات دارد.علت العلل مشکلات عدم تعامل با آمریکااست. کسی که نمیگذارد با آمریکا کنار بیاییم،رهبری است! پس مقصر ایشان است!

10-این تمام حرف ناگفته مردی است که روزی خود راپرچمدار فتح لانه جاسوسی میدانست! مردی که سالها قبل از انقلاب،شهید مطهری خطر او را به یارانش گفته بود! مردی که شاگردان اول تفسیرش رهبران گروهک فرقان بودند.

11- از دوسال قبل جلساتی در منزل عبدالله نوری برگزار میشد.جلساتی با عنوان فقه سیاسی که نفی اسلامیت با محوریت ولایت فقیه هدف آن بود.جلساتی که شعارش " جمهوری تمام عیار" بود.این نامه محصول آن جلسه است.طبعا بخشی از این تقسیم کار برعهده ی عناصر تجدید نظرطلب حوزوی است.حوزویان انقلابی برای پاسخگویی هوشمندانه و عالمانه باید آماده باشند!

12- نکته اصلی !

درد اصلاح طلبانِ تندرو، تنها ،بحران هویت نیست! بلکه ؛ بحران موجودیت است.مشکل اصلاح طلبان دستان خالی از کارنامه مثبت نیست! مشکل ایشان نداشتن دولت نیست! مشکلشان فقدان شعسا نیست! درد اصلاحات یک درد بزرگ و مزمن است که در تاروپود این جبهه رسوخ کرده است؛ " درد بی آرمانی" همین درد آنها را به حرکتهای تندروانه و انتحاری میکشاند!طبعا ازاین پس از این تحرکات بیشتر خواهیم دید! البته از این نمد هم کلاهی نخواهند بافت! البته عِرض خود میبرند و زحمتِ نظام و مردم می دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    12 33
    احتیاج ندارم بفهمم. / یک ایرانی اصیل
    • IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
      29 5
      حالا ما اولی رو باور کنیم یا دومی رو؟ بالاخره ایرانی هستی ( اونم اصیل) ؟ یا نمی خوایی بفهمی؟
    • IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
      12 5
      ماکیاولیها چه نیازی به فهم دارند دراینجا فهم آش همزبانی بادشمن قسم خورده قطعا زحمت مردم است . فهمیدن باعث میشود بفهمی چرا خودت راتسلیم هوسهای دبگدان میکنی دیگرانی که اگرمجبورباشی زیردستش باشی بدون شک چشم وگوش بسته تورا میخواهد . حالا اگرتوکدخدای دهی باشی چگونه بدون فهمیدن میتوانی بفهمی بدون اجاری قوانین دهبانی باشی که ازروی درکت قضاوت میشوی . چندروز پیش عده ای که مالک ده بودند از اجرای نبوبت بندی آب طفره رفتند علیرغم هشدار پسریکی ازآنها دونفرراکشت پنج نفری هم مجروح شدند ! آنهاهم نمیخواستندبفهمند !
    • #عزل روحانی IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
      4 0
      چون نفهم فسیلی!
    • ناشناس IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
      1 0
      غلط کرده با طایفه مرفه افساد طلبان . خر دیدین؟ چند سال مزاکره کردیم باز دارن عرعر میکنن . نتیجه شد چی؟ هیچی برجام نافرجام .
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    33 13
    نتیجه مذاکره زبان دنیا بلدها با آمریکا شد خسارت محض و ننگی به نام برجام که خود دولتی ها هم دیگه از آن دفاع نمی کنند حداقل نتیجه سازش با آمریکا تجزیه ایران است
  • سید IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    22 13
    اصلاحات (افسادات)مرداری است که بعد از هاشمی درندگان برای سهم خواهی، هر روز برگ تازه ای از اخلاق و رفتارشون را رو میکنن. یکیش هم همین
  • شرقی IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    20 7
    یک کسی که پنجاه سال مغزش را آن ها تربیت کرده اند، این هرچه هم که ضربه از غرب به این مملکتش می خورد به این کشورش می خورد باز هم از آن ها تعریف می کند! و ما خودمان می خواهیم خودمان را اداره کنیم. باید تصفیه بشود از این مغزهای پوسیده ای که عاشق آمریکا هستند و عاشق غرب هستند. باید تصفیه بشود از این موجودات. ظاهرا این را آن موقعی که امام گفت نشنیده گرفتیم. باشد که امروز درس بگیریم و ایران عزیز را از رنج و گرفتاری نجات دهیم.
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    5 0
    البته عِرض خود میبرند و کذا و کذا !!!
  • علی اکبر LB ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    0 0
    می گن مورچه که بال درمیاره مرگش رسیده حزب الله اگه با دولت روحانی و اطلاحات همکاری و کمک کرده با تندروی و تنش بشدت برخورد خواهد کرد اینها که با یک حرکت بسیج و مردم طرفدار نظام در لانه موش خود پوشک به دست قایم خواهند شد
  • IR ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    1 0
    به جرات میشود گفت لب کلام را جناب مشهدی آقایی به شیوایی بیان کردند.صحبت مرگ و زندگی در میان است و مرد سایه از سوراخ بیرون خزیده و فتنه ای دیگر در راه است.به هوش باید بود.
  • امیر IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    2 1
    مشرق. خیلی بیشرفی. چرا نظرات رو گزینشی منتشر میکنی.این آدم حرف حساب زده. چرا بهش حمله میکنید. مملکت داره میپوکه
  • مهرناز IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    2 0
    عالیجناب خاکستری " رهبر با اینکه اعتمادی به امریکا نداشت " اجازه مذاکره با امریکا را که خواهان شماها اصلاح طلبان " بوسیله حامی خود دردست یابی به قوه مجریه " مذاکره شد " برجام بدونه کار کارشناسی " وبی توجه به نقدهاکه اشگال فراوانی دارد " امضائ شد " نتیجهه 7سال اعتماد به امریکا وهمپالگی های اروپائی ش ماکرون " مرکل و ترزامی واکنون جانسون "کشوررا معطل کردید " اگر تفکر رهبری نبود " اکنون امریکا واروپا به خواسته خود رسیده بودند " ایران مانند عربستان وامارات نوکرشان وگاو شیرده شان شده بود.
  • محمد IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    3 0
    این اسهال طلبان نفهم خیلی وقت هست که مردند الان فقط دارند دست و پای آخر رو میزنند. علی برکت ا.......
  • كريم IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    1 0
    با شكست مفتضحانه افساد طلبان در همه زمينه ها بالاخره مجبور شدند آن روي سكه خود را كه معلوم بود نوكري آمريكا و دشمني آشكار با مقام معظم رهبري است را رو كرده و نشان بدهند. مرگ بر منافقين كور دلي كه اكنون بعد از اسلحه سياست، وضع اقتصادي را بهانه اي براي خودنمايي و مقاصد كور دلانه انتخاب كرده اند.
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    2 1
    به گزارش جهان نيوز، آیت‌ا... هاشم هاشم‌زاده هریسی عضو مجلس خبرگان، به تازگی در اظهاراتی که سایت اعتمادآنلاین آنها را منتشر کرد، در اشاره به نامه اخیر موسوی‌خوئینی‌ها به رهبر انقلاب گفته است: "قیام علیه مشکلات" همان مساله‌ای است که ما امروز برای حفظ نظام به آن نیاز داریم. اگر این حرفها را یک دانشجو کارگر وخبرنگار و...میزد تا اعدام پیش می رفت چرا قوه قضاییه وامنیتی ها ساکتند چرا انان که درحوزه وائمه جمعه خود را در ظاهر سینه چاک نظام و ولایت می دانند ساکتند ایا غیر سید حمید روحانی وشریعتمداری بقیه می ترسند یا....
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    1 0
    حاج آقا پناهیان دقیقا همین رو گفته ، موقع گشایش ها در دوره احمدی نژاد گفت احمدی نژاد کاره ای نیست اینها دستور آقا بوده ، الان موقع گرفتاری شما نمیتونید بگید نه.
  • بلبل آبادي RO ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    3 0
    نه از ااصلاح طلب خيري ديديم نه از اصولگرا !
    • بیسیمچی IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
      0 0
      متاسفانه فرمایش شما درسته. مضاف اینکه برای این مردم غالبا (جز معدودی استثنا) کسانی دل سوزاندند و کاری انجام دادند که فرا جناحی بودند و فراجناحی عمل کردند. نمونه بارز و اخیرش سردار حاج قاسم سلیمانی
  • فدائی امامت وولایت IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    0 0
    درد اصلاح طلبانِ تندرو، تنها ،بحران هویت نیست! بلکه ؛ بحران موجودیت است.مشکل اصلاح طلبان دستان خالی از کارنامه مثبت نیست! مشکل ایشان نداشتن دولت نیست! مشکلشان فقدان شعسا نیست! درد اصلاحات یک درد بزرگ و مزمن است که در تاروپود این جبهه رسوخ کرده است؛ " درد بی آرمانی" همین درد آنها را به حرکتهای تندروانه و انتحاری میکشاند!طبعا ازاین پس از این تحرکات بیشتر خواهیم دید! البته از این نمد هم کلاهی نخواهند بافت! البته عِرض خود میبرند و زحمتِ نظام و مردم می دارند
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    0 0
    من قبل از دولت روحانی بر این باور بودم که این دولت و نظام ما هست که قصد برقراری ارتباط با آمریکا را ندارد، اما تلاش هایگ هفت ساله دولت فعلی در برقراری رابطه با امریکا و عدم موفقیت آن با بدعهدی های طرف مقابل به این یقیین رسیدم که آن آمریکاست که قصد ارتباط با ایران را ندارد. بنابر هزار و یک دلیل، که شاید یک دلیل از هزارتا آن دوشیدن ثروت کشورهای عربی به بهانه توطئه دشمنی ایران با آنان و ....
  • علی IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    0 0
    این حرفها باعث اختلاف در جامعه است نیمی ازجامعه جه خوب جه بد تفکر اصلاح طلبان دارند سعی شود به جای این حرفها کهنه در حال حاضر وحدت برقرار کنید در غیر ایصورت نه .... می ماند نه ......
  • علی IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    0 0
    این حرفها باعث اختلاف در جامعه است نیمی ازجامعه جه خوب جه بد تفکر اصلاح طلبان دارند سعی شود به جای این حرفها کهنه در حال حاضر وحدت برقرار کنید در غیر ایصورت نه .... می ماند نه ......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس