کد خبر 1089270
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
پایان حواشی با تصمیم آقای سرمربی/ محمدی: حق مربیان ملی حضور در لیگ بود اما می‌خواهم شأن آنها حفظ شود

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد اعلام کرد که به دلیل حفظ شأن مربیان تیم ملی و دوری آنها و تیم ملی از حواشی، بهتر است در لیگ برتر تیم‌داری نکنند.

به گزارش مشرق، در روزهای گذشته غلامرضا محمدی از فدراسیون کشتی درخواست کرد که مربیان تیم ملی در لیگ برتر حضور نداشته باشند و این تصمیم امروز(دوشنبه) مورد موافقت فدراسیون کشتی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

قهرمان کشتی: باید قدردان مدافعان سلامت باشیم

این در حالی بود که پیش از این اعلام شده بود طبق آیین نامه لیگ، فقط مدیر و سرمربی تیم‌های ملی بزرگسالان که به صورت رسمی با فدراسیون قرارداد دارند، مجوز حضور در لیگ را ندارند و مربیان تیم ملی که در مدت تعطیلی اردوهای تیم ملی حقوقی از فدراسیون دریافت نمی‌کنند، منعی برای تیم‌داری ندارند.

بعد از اعلام خبر مجاز بودن فعالیت مربیان تیم‌های ملی در لیگ برتر، این موضوع مورد انتقاد برخی از مربیان لیگ برتری قرار گرفت.در نهایت سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تصمیم  گرفت که مربیان تیم ملی در لیگ برتر حضور نداشته باشند.

محمدی در همین رابطه به تسنیم گفت: طی روزهای گذشته به صورت مکتوب از فدراسیون خواستم که مربیان تیم ملی در لیگ برتر نباشند تا شأن و جایگاه شان حفظ شود و تمرکزشان روی برنامه های تیم ملی باشد و به این شکل از حاشیه دور خواهیم بود.

وی ادامه داد: هرچند این حق قانونی آنها بود که وقتی حقوقی از فدراسیون نمی‌گیرند، بتوانند در لیگ حضور داشته باشند، اما خواستیم این اتفاق نیفتد و فدراسیون کشتی هم با این درخواست موافقت کرد.

قرار است لیگ برتر آزاد و فرنگی از مرداد ماه استارت بخورد، البته این منوط به صدور مجوز آغاز تمرینات کشتی و برگزاری مسابقات از سوی ستاد مقابله با کروناست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس