اتفاقی که می‌تواند برای استقلال دردسر باشد/ مصدومان بیشتر می‌شوند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تاکید کرد اگر کادر فنی آبی پوشان از حریف خود شناخت خوبی به دست نیاورد ممکن است با دردسر مواجه شود.

به گزارش مشرق، عبدالعلی چنگیز در مورد دیدار روز دوشنبه آبی پوشان برابر سایپا تهران گفت: با توجه به اینکه سایپا از زمان تعطیلات لیگ به دلیل شیوع کرونا تا به امروز بازی رسمی انجام نداده، یک تیم ناشناخته برای استقلال خواهد بود. درست است که سایپا چند بازی تدارکاتی برگزار کرده اما چون پشت درهای بسته بوده کسی نمی داند که این تیم از لحاظ آمادگی جسمانی و تاکتیکی در چه شرایطی است و این می تواند برای استقلال دردسرساز باشد.

وی تأکید کرد: آبی پوشان بعد از شکست بدی که مقابل فولاد داشتند، یک ریکاوری انجام داده و حالا باید خود را آماده دیدار برابر حریفی جوان به نام سایپا کنند. تیمی که از یک مربی جوان و بازیکنان آینده دار سود می برد و می تواند روز سختی را برای استقلال رقم بزند.

بیشتر بخوانید:

استقلال با یک لشگر غایب برابر سایپا/ تلاش سپاهان برای پس گرفتن رتبه دوم

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد شرایط آبی پوشان هم گفت: بعد از شکست تلخ برابر فولاد و اتفاقات تلخ تری که در اهواز به وجود آمد، استقلال باید خود را آماده دیدار برابر سایپا کند. این تیم یک مدافع و یک هافبک خود را به دلیل اخراج از بازی از دست داده، ضمن اینکه سرمربی تیم هم به دلیل اعتراضات مکرر و پی در پی در آن بازی از زمین اخراج شد و نمی تواند در دیدار برابر سایپا از کنار زمین تیمش را هدایت کند. از مجیدی بعید بود دست به چنین کاری بزند، امیدوارم این اتفاق یک تجربه خوب برای او باشد تا بیشتر از گذشته آرامش خود را حفظ کند تا بتواند به بازیکنانش این آرامش را منتقل کند.

چنگیز در خصوص مصدومیت ارسلان مطهری مهاجم تیم استقلال هم گفت: سه ماه تعطیلی و یک ماه تمرین رفته رفته باعث خواهد شد تا فشار بازی مصدومیت ها را بیشتر کند. هر چهار روز یک بازی برگزار کردن، بدنی آماده می خواهد، ولی متأسفانه بازیکنان ما چه از لحاظ بدنی و چه از لحاظ روحی و روانی در شرایط ایده آلی نیستند و این می تواند ضربه بدی به فوتبال ما بزند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال برای دیدار برای سایپا ارسلان مطهری، علی کریمی، عارف غلامی و چند بازیکنان دیگر را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، بنابراین باید با یک ترکیب متفاوت به میدان برود و امیدوارم بتواند در این بازی موفق باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    12 1
    مجیدی خدا خدا میکرد استرا و بره و نتایج درخشان اونو تکرار کنه. ولی نمی دونه که هر مربی ای اول از تیمهای کوچک شروع کرده و تجربه کسب کرده و بعد سرمربی تیم بزرگ میشه. اینو هنوز نفهمیده
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    11 5
    البته با هوچي گري يي كه مجيدي درمياره ميتونه همه چيو تحت تاثير قرار بده
    • ناشناس IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
      4 14
      تو هوچي گري هيچ كس به پاي مكتب كثيف لنگ نميرسه
  • علی IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    3 1
    چنگیز جان در زمان شما افرادی نظیر ناصر خان حجازی مظلومی مراغه چیان حاجیلو مختاری فر روشن احدی شاهین بیانی همه با تعصب بودند واگر در هر تیمی بازی می کردند تعصب داشتند ولی حالا بازیکنان اصلا به فکر مصلحت تیم نیستند بازیکنان با اخطارهای بی مورد تیم را دچار درد سر می کنند
  • امیدوار IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    0 0
    باسلام یادش بخیر زمان استراماچونی ۴تا۵تا گل به این تیم ها میزدیم به لطف این وزیر ورزش پرسپولیسی، استقلال به چه فلاکتی افتاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس