فیلم/ مداحی امیر عباسی در مراسم وداع با شهدای امنیت

امیر عباسی مداح اهل بیت(ع) از امروز یکشنبه ۸ تیرماه، جلسات هفتگی آموزش مداحی خود را ویژه نوجوانان ۱۰ تا ۲۰ سال برگزار می‌کند.

به گزارش مشرق، دوره آموزش مداحی حاج امیر عباسی برای نوجوانان امیر عباسی مداح اهل بیت(ع) از امروز یکشنبه ۸ تیرماه، جلسات هفتگی آموزش مداحی خود را ویژه نوجوانان ۱۰ تا ۲۰ سال برگزار می‌کند.عقیق: حاج امیر عباسی مداح اهل بیت(ع) اظهارداشت: باتوجه به نیاز آموزش اصولی و فنی نوجوانان علاقه‌مند به مداحی برای رشد و پیشرفت آنان در این عرصه براساس توصیه بزرگان و پیشکسوتان تصمیم گرفتم، کلاس آموزش مداحی با عنوان کانون فرهنگی شهید غلامعلی رجبی را برگزار کنم.

وی افزود: این کلاس ویژه نوجوانان ۱۰ تا ۲۰ سال از امروز یکشنبه ۸ تیرماه آغاز می‌شود که بناست امروز ثبت‌نام و تست اولیه از نوجوانان به عمل آید و از هفته آتی رسماً برنامه‌های آموزشی برگزار شود. لازم است امروز نوجوانان به همراه خانواده‌های خود در کلاس حاضر شوند.

عباسی تصریح کرد: این جلسات آموزشی به صورت هفتگی برگزار می‌شود و بناست به نوحه و کلیات مداحی تا قبل از آغاز ماه محرم برای نوجوانان بپردازیم.

این مداح اهل بیت(ع) افزود: این کلاس‌ها هرهفته یکشنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ در مسجد مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) برگزار خواهد شد.

مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) در میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، کوچه شهید صیرفی‌پور واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس