معرفی کتاب| «نورعلی؛ نیم‌نگاهی به زندگی و خاطرات شهید نورعلی شوشتری»

مؤسسه انتشارات شهید کاظمی کتاب «نورعلی، نیم‌نگاهی به زندگی و خاطرات شهید نورعلی شوشتری»؛ از مجموعه کتاب‌های اوج بندگی، نوشته علیرضا اشرفی نسب را منتشر کرده است.

به گزارش مشرق، کتاب «نورعلی، نیم‌نگاهی به زندگی و خاطرات شهید نورعلی شوشتری»؛ از مجموعه کتاب‌های اوج بندگی نوشته علیرضا اشرفی نسب، از سوی مؤسسه انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

سردار نورعلی شوشتری در سال ۱۳۲۷ در شهرستان نیشابور به دنیا آمد. از هم‌رزمان شهید باکری و برونسی بود و در اکثر عملیات‌ها با مسئولیت‌های مختلف و فرماندهی محورهای عملیاتی حضوری فعال داشت. با وقوع عملیات مرصاد به توصیه مقام معظم رهبری مسئولیت این عملیات غرورآفرین را بر عهده گرفت و به نقل از شهید صیاد شیرازی فرماندهی خوبی از خود به نمایش گذاشت تا جایی که در تماس مرحوم حاج سید احمد خمینی با وی و ابلاغ گزارش پیشرفت عملیات توسط آن مرحوم به امام خمینی (ره)، حضرت امام خطاب به سردار شوشتری می‌فرمایند: در این دنیا که نمی‌توانم کاری بکنم. اگر آبرویی داشته باشم در آن دنیا قطعاً شما را شفاعت خواهم کرد. از اول فروردین ۸۸ نیز با حفظ سمت، فرماندهی قرارگاه قدس زاهدان را عهده‌دار شد.

کتاب دارای ساختاری خاطره گویانه با دسته‌بندی جدیدی نسبت به کتاب‌های خاطرات شهداست که خاطرات زندگی این شهید بزرگوار را به‌صورت داستان‌های کوتاه به خواننده عرضه داشته و عناوین آن بدین شرح است:

مقام شــهادت در کلام نورانی امام (ره)
 شــهادت در کلام امام خامنه‌ای (حفظه الله)
 مقدمه
 خاطرات و تصاویری از سردار شهید نورعلی شوشتری
 منابع.

مؤسسه انتشارات شهید احمد کاظمی کتاب «نورعلی، نیم‌نگاهی به زندگی و خاطرات شهید نورعلی شوشتری» را در ۱۴۵ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه به قیمت ۱۲۰۰۰ تومان روانه بازار نشر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    1 0
    اينجور كتابها را بايد سازماني با تيراژ بالا سفارش دهد تا مردم بتواند براحتي مطالعه كند. 12000 تومان برايشما پولي نيست ولي براي عيالواري چون من با 5 سر عايله و بيكار كرونايي رقمي هست. اي كاش ميشد pdf بكنندش!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس