انتظار این روزهای یحیی از بیرانوند

سرمربی پرسپولیس گفت: به بازیکنانم گفتم که به نتایج تیم‌های رقیب فکر نکنند.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی سه بر یک پرسپولیس مقابل پیکان اظهار کرد: نتیجه خیلی خوبی را کسب کردیم و راضی هستیم. جا دارد این برد را به تک تک هواداران تقدیم کنم که حضورشان در ورزشگاه احساس کردم. این برد را از طرف خودم و بازیکنان به محمد انصاری تقدیم می‌کنم که به خاطر مصدومیت در جمع ما نبود و تک تک بازیکنان دوست داشتند او در کنار ما بود و می‌توانستیم از او استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس با بیان این که تیمش در نیمه نخست عملکرد خوبی داشت، گفت: توانستیم گل بزنیم و در ضد حملات موقعیت‌های خوبی داشتیم. در نیمه دوم تیم پیکان انتحاری‌تر بازی کرد و حملات زیادی را از طریق توپ‌های بلند روی دروازه ما انجام داد. سپس گل دوم را خیلی به موقع زدیم و بعد از این گل راحت‌تر بازی کردیم و به گل سوم هم رسیدیم. جا دارد دوباره از همه بازیکنان تشکر کنم. بازیکنانم در اولین بازی بعد از حدود ۱۰۰ روز تعطیلی، روز سختی داشتند. به تک تک آن‌ها خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم. خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز را کسب کردیم.

او درباره آسیب دیدگی وحید امیری در این دیدار، گفت: طبق گفته پزشکان، امیری به علت کشیدگی عضله، تا چند هفته غایب است.

گل‌محمدی درباره عملکرد مهدی عبدی در این دیدار گفت: مهدی عبدی بسیار پرتلاش بود و گل‌های خوبی را زد. او جوان خوبی است اما باید تمرینات خوبی را انجام دهد. او برای تبدیل شدن به بازیکن بهتر، پتانسیل بیش‌تری دارد و امیدوارم گل‌هایی که امروز زد، موجب مغرور شدن او نشود. او نشان داد که جوان شایسته‌ای است.

وی درباره شکست استقلال و تراکتور نیز گفت: به بازیکنانم گفتم که به نتایج تیم‌های رقیب فکر نکنند. ماموریت ما بردن بازی بعد است. از الان به بازی با شاهین شهرداری بوشهر فکر می‌کنیم که این تیم هم بسیار پرتلاش است. تیم‌ها در شرایطی نیستند که امتیازی را از دست بدهند. امروز هم پیکان بسیار خوب بود. کیفیت فنی پیکان با جایگاه این تیم متفاوت است. آن‌ها امتیازهای بیش‌تری را در بازی‌های بعد کسب می‌کنند.

وی درباره این که بیرانوند آخرین حضور خود را تجربه کرد یا خیر؟ گفت: می‌دانم بیرانوند تا یازدهم تیر با ما قرارداد دارد. این سوال را زیاد می‌پرسند. از تیم داوری هم تشکر می‌کنم که بازی را مدیریت کرد و روی کار خود مسلط بود. داوری مسابقه بعد از مدت‌ها تعطیلی بسیار دشوار است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • طرفدار فوتبال IR ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    0 1
    آقای گل محمدی شما فقط به داور کار داری که ا وهم وظیفه خود را بنحوی احسنت انجام داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس