کد خبر 1088949
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
4 کشته در اسکاتلند در شمال انگلیس

رسانه‌های خبری از وقوع حمله دوباره با سلاح سرد در شهر گلاسگو در اسکاتلند خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق به نقل از اسکای نیوز، گزارش‌ها حاکی است که حمله‌ای جدید با سلاح سرد در شهر گلاسگو، بزرگترین شهر اسکاتلند به وقوع پیوسته است.

ببینید:

عکس/ حمله خونین با سلاح سرد در گلاسکو

بنا بر گزارشها، پس از گزارش‌ها در خصوص وقوع حمله‌ای جدید با سلاح سرد در گلاسگو، پلیس راه‌ها در این شهر را مسدود کرده است.

همچنین پایگاه خبری دیلی میل نیز در خبری فوری اعلام کرد پلیس پس از ارسال گزارش‌هایی در خصوص حمله‌ای جدید با چاقو در گلاسگو، بخش‌هایی از خیابان‌های مرکز شهر را مسدود کرده است. همچنین رسانه‌های اسکاتلندی اعلام کردند پلیس در حال بررسی حادثه‌ای است که امروز بعد از ظهر به وقوع پیوسته است. گفته شده این حادثه در خیابان «Argyle» به وقوع پیوسته و یک نفر به شدت زخمی شده است.

پایگاه خبری دیلی میرور انگلیس نیز به نقل از یک شاهد عینی اعلام کرد که او در ابتدا صدای جیغ بلندی را شنیده و پس از آن، یک مرد را در حالی که روی زمین افتاده و غرق در خون بوده، مشاهده کرده است.

پلیس اسکاتلند، این حمله را «حمله‌ای هدفدار» گزارش کرده است.

پلیس در این خصوص گفت: ما در ساعت ۱۲:۱۰ بعد از ظهر (به وقت محلی) روز یکشنبه ۲۸ ژوئن (امروز) به یک گزارشی در خصوص حمله در خیابان آرگل فراخوانده شدیم. نیروهای پلیس اکنون در محل حادثه حضور دارند. ما معتقدیم این یک حمله‌ای هدف دار بوده و فکر نمی‌کنیم تهدیدی گسترده برای مردم وجود داشته باشد.

این حادثه تنها دور روز پس از آن اتفاق می‌افتد که روز جمعه نیز در فاصله‌ای کمتر از یک مایلی حادثه امروز، حمله‌ای با سلاح سرد در گلاسگو به وقوع پیوست. بر اثر آن حمله که در «پارک این هتل» واقع در خیابان «جورج وست» روی داد، سه نفر بر اثر ضربه چاقو جان خود را از دست دادند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    2 0
    اوه. این همونجایی هست که اون کلید رو برامون فرستاد؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس