کد خبر 1088935
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
سرمربی گل گهر سیرجان

سرمربی تیم گل گهر سیرجان گفت: ابتدا از اینکه مجددا چرخه فوتبال به حرکت در می‌آید خوشحالیم و امیدوارم در کمال سلامتی بازی‌ها برگزار شود.

به گزارش مشرق، مجید جلالی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا از اینکه مجددا چرخه فوتبال به حرکت در می‌آید خوشحالیم و امیدوارم در کمال سلامتی بازی‌ها برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

مرگبارترین جدال فوتبال در تنور داغ تابستان!

سرمربی گل‌گهر سیرجان در خصوص شرایط موجود کرونا و وضعیت برگزاری لیگ در این شرایط افزود: اگر بخواهیم توقع داشته باشیم که همه چیز در بهترین حالت قرار داشته باشد، قطعا امکان پذیر نخواهد بود؛ از اینکه مجددا بازی ها برگزار می‌شود خوشحال هستیم، فوتبال نیز باید یاد بگیرد که با این ویروس هم‌زیستی داشته باشد و به فعالیت خود ادامه دهد، امیدوارم بازی ها در کمال سلامتی انجام شود.

وی در خصوص اینکه میزان آمادگی تیم گل‌گهر سیرجان در چه حدی است، گفت: پیش از توقف بازی‌ها ما در بهترین شرایط بودیم، اینکه بعد از سه ماه و نیم تعطیلی توقع داشته باشیم میزان آمادگی تیم‌ها در بهترین حالت باشد اصلا درست نیست؛ تمام تلاشمان را انجام دادیم که آمادگی تیم مخصوصا در حوزه روحی بازگردد، نسبت به بازی‌های پیش رو بسیار امیدوار هستیم و با شجاعت به میدان می‌رویم، بازیکنان در شرایط خوب روحی به سر می‌برند و برای انجام دادن بازی‌های خوب و شاد کردن دل هواداران بسیار مصمم هستند.ش

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس