کد خبر 1088784
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
انتظار بیشتری از مجیدی داشتم/ بازیکنان استقلال ترسیده بودند!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: به دلیل کارت های پرتعدادی که داور می داد بازیکنان استقلال می ترسیدند سمت حریف بروند.

به گزارش مشرق، محمدرضا شکور زاده در مورد شکست استقلال برابر فولاد گفت: نمی دانم چه اتفاقی افتاد  که به یک باره استقلال نتوانست همان بازی ابتدایی خود را انجام دهد. اشتباهات آنها رفته رفته بیشتر شد و همین مسئله و قضاوت پراشتباه داور باعث شکست آبی پوشان شد.

این بازیکن پیشین آبی پوشان ادامه داد: بازیکنان استقلال دیگر می ترسیدند حتی به حریف نزدیک شوند زیرا احتمال این را می دادند که یا اخراج شوند یا کارت بگیرند. به عنوان نمونه وقتی قائدی کارت گرفت، مجیدی مجبور شد او را از زمین خارج و بازیکن دیگری را جانشین او کند.

شکورزاده گفت: هیچ کدام از بازیکنان استقلال آمادگی گذشته را نداشتند. ارسلان مطهری که در هفته های قبل از تعطیلی لیگ، یکی از آماده های استقلال بود، حرفی برای گفتن نداشت و در مجموع شاهد یک بازی ضعیف از استقلال بودیم که منجر به این شکست شد و تا حدود زیادی شانس قهرمانی استقلال در لیگ نوزدهم از بین رفت.

بیشتر بخوانید:

استقلال با این شرایط هیچ وقت قهرمان نمی‌شود/ آبشک شانس آورد نبودم وگرنه طوری می‌زدمش تا واقعا درد بکشد

وی در مورد اخراج سرمربی آبی پوشان خاطرنشان کرد: از فرهاد مجیدی انتظار بیشتری داشتیم. او سالها در اروپا، کشورهای عربی و ایران بازی کرده بود. تجربه بالایی دارد و نباید این چنین از کوره در می رفت که باعث اخراجش بشود. وقتی او از زمین بازی اخراج شد، شیرازه استقلال هم به طور کامل از هم پاشید. بنابراین اگر او قرار است در آینده همچنان سکان دار هدایت تیم استقلال باشد باید صبور تر بوده و اجازه ندهد هر حرکتی او را وادار به واکنش کند. زیرا بیشتر از همه تیمش از این موضوع ضربه می بیند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد بازیکنان فولاد هم گفت: آنها به همراه سرمربی شان از اخراج دو بازیکن استقلال نهایت استفاده را برده و توانستند بازی را با پیروزی به پایان برسانند. اخراج دو بازیکن از زمین شرایط خوبی را برای فولاد فراهم کرد و دیدیم آنها گل دوم را به این دلیل زدند که جای دو بازیکن در خط دفاع خالی بود.

شکورزاده در مورد قضاوت داور این دیدار اظهار داشت: متأسفانه باز هم چیدمان داوری حاشیه ساز شد. سیدعلی در حدو اندازه های این دیدار نبود. او بیشتر به دنبال کارت دادن بود تا مدیریت کردن بازی. اگر چه عارف غلامی اشتباهات زیادی داشت اما به گفته چند کارشناس داوری او نباید اخراج می شد اما سریال اشتباهات سیدعلی باعث شد تا استقلال نتیجه را به فولاد خوزستان واگذار کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: درست است که با این شکست، شانس قهرمانی استقلال خیلی کم شده است اما باید منتظر ادامه لیگ و اتفاقات فوتبالی آن باشیم زیرا در فوتبال هیچ چیز تا پایان بازی قابل پیش بینی نیست.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس