نگران در اردوی استقلال: دیاباته بازی با تراکتور را هم از دست داد؟

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران به احتمال فراوان دیدار مقابل تراکتور تبریز را هم از دست خواهد داد.

به گزارش مشرق، شیخ دیاباته روز جمعه با نظر مثبت کادرفنی تیم فوتبال استقلال تهران در آستانه بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل سایپا تهران، ایران را به مقصد فرانسه ترک کرد.

مهاجم ارزشمند آبی پوشان تهرانی که به تازگی پس از مدت‌ها دوری از تمرینات به جمع شاگردان فرهاد مجیدی ملحق شده بود به علت باردار بودن همسرش برای تولد سومین فرزندش به کشور فرانسه سفر کرده است. دیاباته با این سفر بازی مقابل سایپا تهران را به طور قطعی که فردا به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزارمی‌شود از دست داد و طبق اعلام باشگاه استقلال قرار است روز پنج شنبه او در تهران حاضر باشد.

مهاجم 32 ساله که وکیلش به علت عدم پرداخت حقوق ماهانه باشگاه استقلال را تهدید به شکایت و فسخ یکطرفه قرارداد کرده بود، در تاریخ 10 خردادماه پس از نزدیک سه ماه حضور در کنار خانواده‌اش به ایران سفر کرد.

بیشتر بخوانید:

مصائب بزرگ تهاجمی‌ترین تیم لیگ برتر

او به محض ورود به ایران تست کرونا را پشت سر گذاشت و پس از اینکه جواب آزمایش منفی اعلام شد به تمرینات اضافه شد. این بازیکن به علت عدم آمادگی بدنی با وجود اینکه به کادرفنی قول داده بود در قرنطینه خانگی تمریناتش را دنبال کند، برای مدتی اختصاصی زیر نظر بدنساز باشگاه کار کرد.

9 روز پس از بازگشت به ایران، شیخ دیاباته برای اولین‌بار بعد از بازگشت به تهران در برنامه‌های گروهی آبی‌پوشان شرکت کرد. او بعد از حدود 30 دقیقه تمرین گروهی با آبی‌پوشان مجدداً تمرینات انفرادی را پشت سر گذاشت.

با این وجود و تمریناتی که دیاباته پشت سر گذاشته بود این بازیکن به اندازه‌ای از آمادگی ایده‌آل مدنظر مجیدی دور شده بود که این سرمربی ترجیح داد تا شیخ در بازی معوقه مقابل فولاد خوزستان که حساسیت بالایی هم داشت، نیمکت نشین باشد.

حال با اعلام زمان بازگشت دیاباته به تهران و عدم آمادگی که او داشت، با نزدیک یک هفته دیگر دوری از تمرینات به طور قطعی با فاصله کم بازگشت او به تهران و دیدار برابر پارس جنوبی در شهر جم، این مسابقه را هم از دست می‌دهد.

اینطور به نظر می‌رسد شیخ دیاباته اگر بتواند روز پنج شنبه به تهران برگردد، با وجود اینکه پس از 20 روز تمرین نتوانست نظر مجیدی را جلب کند بعید به نظر می‌رسد در مسابقه هفته بیست و چهارم برابر تراکتور هم به میدان برود.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس