خدمات‌دهی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) به ۱۰ هزار رزمنده مجروح مدافع حرم

فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) گفت: ما با استفاده از این اورژانس ترومایی تا کنون توانسته‌ایم به ۱۰ هزار نفر از رزمندگان مجروح مدافع حرم خدمات ارائه دهیم.

به گزارش مشرق، علیرضا جلالی طی سخنانی در همایش ملی پدافند شیمیایی که صبح امروز یکشنبه ۸ تیر برگزار شد گفت: در دوران دفاع مقدس، کشورهای عربی و غربی نه تنها در برابر جنایات جنگی صدام و استفاده او از سلاح‌های شیمیایی اعتراض نمی‌کردند بلکه دائما به تجهیز بیشتر او اقدام می‌کردند.

وی افزود: امروز بسیاری از بیماران شیمیایی دوران دفاع مقدس و خانواده‌های آن‌ها همچنان دارای مشکلاتی هستند.

فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) با بیان اینکه آموزش‌های بسبار خوبی در زمینه پدافند شیمیایی در بخش‌های لشکری و کشور انجام شده است، عنوان کرد: امروز در زمینه پدافند شیمیایی در وضعیت مطلوبی قرار داریم و قدم‌های بلندی در این عرصه برداشته شده است.

جلالی با بیان اینکه دانشگاه حضرت بقیه‌الله (عج) از گذشته خاستگاه بیماران شیمیایی دفاع مقدس بوده است، عنوان کرد: اورژانس مصدومان شیمیایی و ترومایی بیمارستان بقیه‌الله (عج) در سال ۹۴ احداث شد ومورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی در پایان گفت: ما با استفاده از این اورژانس ترومایی تا کنون توانسته‌ایم به ۱۰ هزار نفر از رزمندگان مجروح مدافع حرم خدمات ارائه دهیم.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس