کد خبر 1088659
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹
حمایت باشگاه استقلال از مرتضی تبریزی/عکس

باتوجه به بسته شدن پرونده مهاجم استقلال برای این فصل، می‌توان عملکرد او را در لیگ نوزدهم مورد بررسی قرار داد.

به گزارش مشرق، مرتضی تبریزی مهاجم همدانی تیم استقلال که دومین فصل حضورش در این تیم را تجربه می‌کند، با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مواجه شد تا یکی از چهار بازیکن فصل آبیها باشد که این مصدومیت گریبانش را گرفت. وی تازه ترین بازیکن آسیب دیده استقلال است که گفته می شود قراردادش نیز برای فصل آینده تمدید خواهد شد.

مرتضی تبریزی بازیکنی بود که در این فصل موفق به گل زدن نشد و از همین رو به شدت مورد هجمه انتقادات هواداران این تیم قرار گرفت. وی در هفته‌های اول بیشتر مورد استفاده قرار می‌گرفت، آنقدر مورد انتقاد قرار گرفت تا به نیمکت تبعید شد و درخشش قائدی و دیاباته و سپس اضافه شدن ارسلان مطهری به خط حمله استقلال این بازیکن را کاملا در سایه قرار داد.

تبریزی در فصل نوزدهم در ۱۱ بازی از ۲۰ دیدار آبیها فرصت پیدا کرد و مجموع دقایق حضور او در میدان به ۴۱۷ دقیقه می‌رسد. وی ۴ بار در ترکیب ثابت تیمش به میدان رفت که تنها یکبار تا پایان نود دقیقه در زمین حضور داشت و تعویض نشد که آن هم به دیدار هفته چهارم مقابل پرسپولیس باز می‌گردد.

بیشتر بخوانید:

استقلال با ۲+۷ غایب مقابل سایپا

تبریزی هفته اول مقابل ماشین سازی، هفته سوم مقابل نفت مسجد سلیمان، هفته چهارم مقابل پرسپولیس و هفته پنجم مقابل تیم سابقش ذوب آهن در ترکیب ثابت قرار گرفت و بعد از آن هرگاه فرصت بازی پیدا کرد به عنوان بازیکن جانشین از نیمکت به ترکیب تیمش اضافه شد.

وی بعد از آن مقابل گل گهر، پارس جنوبی، تراکتور، شهر خودرو، پیکان، شاهین بوشهر و ماشین سازی نیز فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و به جز دیدار مقابل گل گهر که از ابتدای نیمه دوم به میدان رفت، در سایر دیدارها تنها در دقایق پایانی فرصت بازی پیدا کرد.

تبریزی در این فصل موفق به گل زدن نشد و تنها یکبار پاس گل داد. وی دو بار نیز از داوران کارت زرد گرفت. وی در لیگ برتر تنها زمانی فرصت بازی پیدا کرد که استراماچونی سرمربی استقلال بود و از زمان حضور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی، این مهاجم هرگز (در لیگ برتر) فرصت بازی پیدا نکرد. 

باتوجه به پارگی رباط صلیبی مرتضی تبریزی، وی قطعا تا پایان فصل فرصت حضور در میدان را از دست داد و پرونده او با این کارنامه بسته شد.

خلاصه عملکرد تبریزی در فصل نوزدهم لیگ برتر

تعداد بازی؛ ۱۱
دقایق حضور در میدان؛ ۴۱۷
حضور در ترکیب ثابت؛ ۴
گل؛ صفر
پاس گل؛ یک
اخطار؛ ۲
اخراج؛ صفر

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس