کد خبر 1088546
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۵

به گزارش مشرق، یک فعال رسانه ای در توییتر نوشت:

موسوی‌خوئینی‌ها که تپه‌های گل‌کاری‌کرده سیاسی و امنیتی‌اش زبان‌زد همگان است، این بار پا به عرصه آسیب‌شناسی اقتصاد گذاشته و نامه‌پراکنی کرده که ای داد و ای بیداد، اقتصاد کشور اِل شده و بِل شده! انگار نه انگار که دولتی که مسبب فضاحت اقتصادی‌ست، فرزند نامشروع تَکرار اصلاحاتی‌هاست!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    13 0
    "‌ خدایا! تو شاهدی چندین بار به عناوین مختلف، خطر منافقین انقلاب را (همانان که التقاط، به گونه منافقین خلق سراسر وجودشان را و همه ذهن و باورشان را پر کرده و همانان که ریاکارانه برای رسیدن به مقصودشان، دستمال ابریشمی بسیار بزرگ- به بزرگی مجمع الاضداد- به دست گرفته‌اند، هم رجایی و باهنر را می‌کشند و هم به سوگشان می‌نشینند، هم با منافقین خلق، پیوند تشکیلاتی و سپس...! برقرار می‌کنند، هم آنان را دستگیر می‌کنند و هم برای آزادیشان و اعطای مقام و مسئولیت بد آنان تلاش می‌کنند و از افشای ماهیت کثیف آنان سخت بیمناک می‌شوند، هم در مبارزه علیه آنان و در حقیقت برای جلب رضایت مسئولین و نجات بنیادی آنان خود را در صف منافق‌کشان می‌زنند و هم در حوزه‌های علمیه به فقه و فقاهت روی می‌آورند تا مسیر فقه را عوض کنند)، به مسئولین گوشزد کرده‌ام ولی نمی‌دانم چرا؟ (گرچه نسبت به بعضی، تا اندازه‌ای می‌دانم چرا!) ترتیب اثر نداده‌اند. به مسئولین بارها گفته‌ام که خطر اینان به مراتب زیادتر از خطر منافقین خلق است، چرا که علاوه بر همه شیوه‌های منافقانه‌ی منافقین، سالوسانه در صف حزب اللهیان قرار گرفته و کم‌کم آنان را در صفوف آخرین و سپس به صف قاعدین و بازنشستگان سوقشان داده و صفوف مقدم را غاصبانه به تصرف خود در آورده‌اند، به گونه‌ای که عملاً عقل و اراده منفصل برخی تصمیم گیرندگان قرار گرفتند و در عزل و نصب‌ها و حفظ و ابقاءها دست به تخریب می‌زنند و اعمال قدرت می‌کنند "
  • رضا IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    1 7
    خب ديگه شما جماعت هم كه داريد با متلك انداختن و فحاشى فرمودن، جواب شو ميدين !
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    7 0
    پیشنهاد میشود که از اقای خوئینی ها در خواست شود که در مناظره ازاد که از صدا و سیما پخش شود با اقای حسین شریعتمدار شرکت کند و دو طرف به دفاع و نقد این نامه و عملکرد اصلاحات در سی سال گذشته بپردازند .
  • DE ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    0 0
    بهتره مجلس یک وزارتخانه جدیدی به اسم وزارت مدیریت بحران در دل دولت راه اندازی کنه تا همه بحران ها ازهر جنس و رقم به شکل علمی اولویت بندی شده و بوسیله متخصصین همه استان ها دسته بندی و شناسایی و راههای نابودی ریشه اش بشکل عملی گسترش داده بشه و همه دولت ها موظف به اجراء فرامین و سیاست های بازدارنده این وزارتخانه در هر دوره در مقابله با هر نوع بحران ها باشند.
  • DE ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    0 0
    اصلاحاتچی ها با اینهمه خرابکاری هایی که درست کرده و بجا گذاشتند بهتره سکوت کنن. با این بل بشوهانمیتونن کسی رو رنگ کنن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس