کد خبر 1088474
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
محمد ایمانی

منافقین جدید هم تا می توانند، نامه سرگشاده به رهبری بنویسند. اما آنها باید پاسخگوی چک های برگشتی (وعده های دروغینی) باشند که برای فریب مردم، پیاپی کشیده اند.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت:

افراطیون مدعی اصلاح طلبی (از موسوی خوینی ها تا تاج زاده و...) تا می توانند نامه سرگشاده بنویسند. احتمالا این جدید ترین دیکته خارجی، پس از رو شدن دست اشرافیت غربگراست.

رهبر انقلاب، پیرو امیر مومنان (ع) است؛ مولایی که خوارج به عنوان متهمان تحمیل حکمیت، از حضرتش طلبکار شدند، به جای آن که با دیدن پیامد های خیانت خویش، عذرخواهی و اظهار شرمندگی کنند.

منافقین جدید هم تا می توانند، نامه سرگشاده به رهبری بنویسند. المامور معذور! اما آنها باید قبل از هر چیز، پاسخگوی چک های برگشتی (وعده های دروغینی) باشند که برای فریب مردم، پیاپی کشیده اند.

وقتی دست یک کلاهبردار متقلب و سابقه دار رو می شود، از او می خواهند حساب پس بدهد، نه اندرز! چنین کسانی، صرفا آینه عبرت و مایه لعن مردمند.

هیچ محکمه ای نمی پذیرد که کلاهبرداران متقلب، به جای پاسخگویی در قبال چک برگشتی، نامه سرگشاده تحویل دهند! چک بی محل، با نامه سرگشاده پاس نمی شود و اگر کسی چنین کند، اصرار بر کلاهبرداری، و سزاوار دو بار مجازات است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • سعید IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    25 6
    خوارج امروز از خوارج زمان امیرالمومنین علیه السلام حرفه ای تر عمل میکنند ، خوارج دیروز تفکر خودشان را عمل میکردند ولی خوارج امروز جدای از تفکر لیبرالی خودشان به دستورالعمل های دیکته شده غربی ها هم عمل میکنند . اینها ته مانده هایآقای رفسنجانی ای هستند که گفت : احمدی نژاد رئیس جمهور نشود هر خر دیگری شد ، شد . بزرگ اینها که آقای رفسنجانی باشد اینها خر فرض کرده ، حالا ما باید در مورد این افراد چه بگوییم .
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    26 8
    اصلاح طلبا باید پاسخگوی بلایی که سر مردم آوردن باشن نه مطالبه گر. اگر سال 88 مدارا نمی کردین امروز زبان برخی ها انقدر دراز نبود.
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    21 4
    احسنت. اما اینها منافقین جدید نیستند! از قدیم بودند. برخی از اینها اصلا تبعه غرب هستند. تعدادی نوکر و احتمالا جاسوس غربند. بعضی نفوذی هستند. مابقی هم مرعوب گذران زندگیشان و لذا به حقارت و وطن فروش هم تن میدهند. لباسهایشان یک شکل نیست، اما باطن خبیثشان یکی است.
  • سینا IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    12 2
    جواب بسیار ارزشمند و در خور تأملی است. از آقای ایمانی بابت این متن مختصر و بسیار مفید متشکرم، اما از سایت مشرق نیوز گله دارم چون ظاهرا باید نظرها از سوی افراد مشخصی باشند تا منتشر شوند، این تجربه ای است که بعد از چند بار ارسال نظر به آن رسیده ام. متاسفم.
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    24 6
    نجاستی به نام اصلاحات بجای پاسخگویی بابت گند تکرار ممد خاتمی فتنه‌گر و حمایت همه جانبه از خسارت بارترین دولت ایران طلبکارهم شدند
  • علی IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    11 2
    به قول یکی از دوستانم که آخوند هم هست می گفت حتی نانوایی هم که می روم انگار من طلبه مقصر تورم و گرانی هستم واگر هر روز فحش نخوریم بی محلی ها می بینیم. همه می نالند وچپ چپ نگاه می کنند. عده ای می دزدند ومی خورند وبرای توله هایشان خارج می فرستند. به قول رسول اعظم:کادالفقران یکون کفرا.
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    8 2
    چرا اکثر به قریب اصلاح طلبا خائن از آب در اومدن نکنه اینا همون ....
    • FR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
      0 0
      از دم
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    0 0
    تاریخ تکرار شد . طلبکار علی شدند آنانکه ابوموسی اشعری را انتخاب کردند . خدا کوفیان و کوفی صفتان پست رو لعنت کند ... تاریخ تکرار شد . و اهل کوفه باز علی را تنها گذاشتند
  • وطن پرست DE ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    0 0
    اینقدر اوضاع خراب شده که ریس هاشون شروع به انتحار کردند. البته این اولین انتخارشوندر طول تاریخ انقلاب نبوده اما تاسف اونجاست که همیشه بدعد از شکست یک عده ساده لوح به اسم رافت اسلامی این افراد رو تبرعه کرده و هزینه خسارت به بیت المال رو از جیب ملت پرداخت کردند. منافقان حتی صدای مخالفی مثل اقای ازغدی رو تحمل نمی کنند اما خودشون مدعی ازادی بیانن.
  • عبدالله IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    2 3
    احسنت جناب آقای ایمانی. ولی حیف که به قول معصوم علیه السلام، کسی ایمان ندارد حیا ندارد. این طایفه آخر بی حیایی هستن.
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    0 2
    باید مواظب باشیم توجه مردم از شکست و مفتضح شدن لیبرالیسم امریکایی - انگلیسی بواسطه این نامه پراکنی ها فراموش نشود . هر چه امریکا ضعیفتر شود جریان وابسته به انان در دیگر کشور ها نیز رو به اضمحلال میروند .
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    0 5
    هرکجا نظر رهبری را ملاک عمل گرفته اند پیشرفت کردیم نمونه اش پیشرفت های علمی در حوزه نظامی وامنیتی است که هرروز یک دستاورد ان رونمایی میشود وهرکجا اقایان نظررهبری را برنتافتند نتیجه اش درجا زدن وعقب رفتن بود نمونه اش تولید ماشین پراید ، موضوع مسکن وبالا رفتن قیمت انها
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    0 0
    روحانی خودش گفت وعده ها مال دوران انتخابات بوده . ملت باید با شعور انتخاب میکرد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس