کد خبر 1088465
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
تشکیلات جدید اصلاح‌طلبان برای 1400 فردا نهایی می‌شود/ بررسی «استعفای» عارف در جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات که فعالیت و تشکیل شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با مجوز این شورا صورت گرفته بود، فردا در مورد ساز و کار جدید اصلاح‌طلبان برای انتخابات ۱۴۰۰ تصمیم‌گیری می‌کند.

به گزارش مشرق، خبر استعفای چند ماه پیش محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان امروز به طور رسمی توسط خبرگزاری‌ها و رسانه‌های خبری اعلام شد. استعفایی که گفته می‌شود حتی قبل از استعفای عبدالواحد موسوی لاری نایب رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بوده است.

پیگیری‌ها حکایت از این دارد که شورای هماهنگی جبهه اصلاحات که فعالیت و تشکیل شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با مجوز این شورا صورت گرفته بود، فردا در مورد ساز و کار جدید اصلاح‌طلبان برای انتخابات ۱۴۰۰ تصمیم‌گیری می‌کند.

بیشتر بخوانید:

البته ساز و کار جدید در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات دو سال است که در دستور این شورا قرار دارد و اکنون دو طرح پارلمان اصلاحات و مجمع عالی اصلاح‌طلبان بر روی میز شورای هماهنگی جبهه اصلاحات قرار دارد و احتمالاً فردا تصمیم‌گیری جامع در خصوص ساز و کار جدید اتخاذ می‌شود.

پیگیری‌ها حکایت از این دارد که داود محمدی دبیرکل انجمن اسلامی معلمان نیز فردا (یکشنبه ۸ تیر ماه) به جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات می‌رود و در مورد استعفای عارف نیز توضیحاتی به اعضای شورای هماهنگی ارائه و در کمیته سیاسی جمع‌بندی می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    0 0
    الان میکارند که بعدا برداشت کنند.استعفاس عارف و لاری هرچند از روی ناچاری بود ولی بموقع بود.جایگزین کردن چهره های جدید برای چند سال دیگه اثر میده.اونا با هم میخورند و ذهن سیاسیشون فعالتره.بطور کلی سرمایه گذاری روی نازه نفسها همیشه نتیجه داده.بهتره که این سرکایخ گذاری در دورانی باشه که در قدرتی نه وقتی که منفور و تهی شدی.الان که دو نهاد دست شماست باید سرکایه گذاری را شروع کرد.البته متاسفانه توی این سرمایه گذاری ها زیاد خوش سلیقه و باهوش نبودید
  • سید IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    4 0
    امیدواریم که با خرید یک آرامگاه خانوادگی برای قبیله تهوع آورشان و اسکان ابدی در آن، سبب شادی مردم را فراهم کنند!
    • IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
      0 0
      خیلی زیبا گفتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس