کد خبر 1088457
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴

به گزارش مشرق، یک فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: مخالفت شماباراهبرد نه جنگ نه مذاکره کاملاً قابل درک است، راهبردشما همواره این بوده وهست: مذاکره و آنگاه جنگ! تمام مذاکراتی که دوستان شما کرده‌اندابتدا مولفه‌های قدرت رااز دست ایران خارج کرده وسپس کشور رابه آستانه جنگ کشانده.ضدیت خود با استقلال را پشت مسئله ولایت فقیه پنهان نکنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • بیژن IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    25 0
    آقای تاجزاده ، تو ودوستان هم حزبی ات هرجور بگید ورفتار بکنید سالهاست که نشان دادید ضد ولایت فقیه هستید. حتی اگر احیاناً ناخواسته کلام کلام درستی هم برزبان نامبارکتون بیاد برداشت ما اینکه یا سهوی بوده یا مثل آفتاب پرست به مقتضای وضعیت رنگ عوض کردید.شماعمق اعتقادتان به جمهوریت واسلامیت و ولایت فقیه وباورهای اساسی دینی وحتی ملی کمترازنیم میلیمتر است.
    • IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
      15 0
      جناب زاده تاج بیش از حد اعتماد به نفس داشته و خود را قبول داری! این دیگر اسمش اعتماد به نفس نیست بلکه غرور و از خود راضی بودن نام دارد! تو گمان کرده ای که کی هستی که به خودت اجازه نظریه پردازی می دهی؟! بویی که به مشامت رسیده است بوی داغ کردن خر است نه کباب بریان!!!!
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    24 0
    خوردن مال حرام =میشه تخم حرام=میشه مدافع یقه چاک خونخوارترین و کثیف ترین اراذل
    • IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
      6 0
      15:56 بعد نتیجه و عصاره همه اینهایی که فرمودین = اصلاحطلب!!!
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    16 0
    بابا آقای تاجزاده یه سری سرباز آمریکایی اسراییلی دعوت کن خونه خودت رو راحت کن دیگه!!
  • خلیل قاسمی IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    8 0
    آقای تاجزاده هنوز خیلی زود است که شما این مسءله را بتوانید تجزیه تحلیل کرده و به نتیجه برسید لطفا خاموش ووووو
  • ببسیمچی IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    0 0
    جناب تاجزاده. من از طرف همه هتاکان از شما عذر خواهی می کنم. اما ممنون می شم دقیق بفرمایید که در حالی که بنده با رای دادن خودم در دو دوره به آقای روحانی از طرفداران مذاکره بوده ام و فکر می کردم بخشی از نابسامانی ها اینچنین رفع می شود، چرا امروز بعد از شش هفت سال فرصت داده شده به شما و همفکرانتان از طرف رهبری و مردم همچنان فشار زیادی را بر معیشت خود احساس می کنیم‌. اگر فرمایشات اخیر شما فرار به جلو نیست پس چیست؟ در دو دوره اخیر اصلاحات تمام کرسی های قدرت از دولت و مجلس گرفته تا شهرداری ها و شوراهای شهر و ... در اختیار داشته است. اذن مذاکره را نیز رهبری به واسطه رای من نوعی به شما داد. آقای تاجزاده بیایید واقع بین باشیم. من خود معترفم که آنچه رهبر این مملکت مبنی بر عدم اطمینان به غرب فرمودند ، در آن زمان من و شما نفهمیدیم. اما من و شما یک تفاوت عمده داریم‌. خون شهید سلیمانی به من فهماند که این دشمنی ها عمیق است و مذاکره در حقیقت خلع سلاح و تحویل قوا و تجهیزات و خیانت به خون های فرزندان این سرزمین. اما شما هنوز این را متوجه نشده اید. جناب تاجزاده اگر کسی با چیزی به عظمت و پر رنگی خون شهید سلیمانی بیدار نشود، یا خود را به خواب زده و یا مرده است. ان شاالله که خدا به همه ما عقل و بصیرت بدهد که دچار سوء عاقبت نشویم
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    0 0
    مذاکره مجدد با خیانتکار و عهد شکن!!!یاد داستان خری که مغز نداشت افتادیم
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    0 0
    جمع کنید شما رو بخدا تاجزاده دیگه خر کیه؟ اونقدر که شما بهش میپردازید تو روزنامه‌های زنجیره‌ای بهش نمیپردازن!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس