لاری

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و به بیش از ۲۲۰ هزار نفر رسید.

به گزارش مشرق، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۷ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۵۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۳۹ مورد بستری شدند.

لاری افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۲۰ هزار و ۱۸۰ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰ هزار و ۳۶۴ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

کرونا در کشور هر ۱۳ دقیقه یک قربانی می‌گیرد

او گفت: خوشبختانه تا کنون ۱۸۰ هزار و ۶۶۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.  ۲۹۲۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: تا کنون یک میلیون و ۵۸۳ هزار و ۵۴۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری یادآوری کرد: استان‌های خوزستان، کرمانشاه، کردستان، هرمزگان، آذربایجان غربی و خراسان رضوی بیشترین موارد ابتلا و بستری بیماری کووید۱۹ را داشته و در وضعیت قرمز قرار دارند.

او گفت: استان‌های آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، بوشهر، لرستان و گلستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • دکتر یوسف اویسی IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    9 0
    ماسک های ان 95 از ابتلا جلوگیری می کنند. اما ماسک های کاغذی یا پارچه ای تا حدودی از انتقال جلوگیری می نمایند. لذا بیماران زمینه ای و افراد مسن باید از ماسک جراحی استفاده نمایند و بقیه ماسک معمولی بزنند. بطور کلی همه مردم برای داشتن بدن سالم تر باید روش زندگی وتغذیه خود را تغییر دهند و ورزش نمایند و داروهای خاصی مصرف کنند. تا با ابتلا به بیماری های واگیر دار جان خود را از دست ندهند.ضمنا کیفیت زندگی بهتر و با دزد ومحدودیت کمتر داشته باشند
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    6 0
    فعلا که گرونی از کرونا بیشتر داره اذیت میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس