کد خبر 1088378
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
ارائه گزارش اولویت‌های مجلس به قالیباف

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش اولویت‌های کمیسیون‌های تخصصی به رئیس مجلس خبر داد و گفت: این گزارش در یکی از جلسات هیئت‌رئیسه پارلمان مورد برررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل کمیسیون‌های تخصصی مجلس، گفت: طبق مأموریتی که آقای قالیباف رئیس مجلس به کمیسیون‌های تخصصی ابلاغ کرده، قرار شده که رؤسای کمیسیون‌ها، اولویت‌های مجلس را پایش کنند و در اختیار هیئت‌رئیسه مجلس قرار دهند.

بیشتر بخوانید:

وی با اشاره به اولویت‌های مجلس یازدهم و کمیسیون‌های تخصصی، اظهارداشت: طبق مأموریت رئیس مجلس مقرر شده که اولویت‌های مجلس یازدهم  که برپایه حل مشکلات اقتصادی و نیز تحول در درون ساختار قوه‌مقننه استوار است، از سوی کمیسیون‌های تخصصی احصاء شده تا هدفگذاری مناسبی برای آینده روندکاری مجلس صورت گیرد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه اصلاح ساختار قوه‌مقننه یکی از اولویت‌های نمایندگان در مجلس یازدهم است، افزود: نمایندگان مجلس در این دوره قصد دارند روند ساختاری پارلمان با گذشته تغییر کرده و در جهت حذف بروکراسی‌های زائد اداری باشد.

حجت‌الاسلام سلیمی در پایان خاطرنشان کرد: قرار گزارش رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس درباره اولویت‌های مجلس در یکی از جلسات هیئت‌رئیسه پارلمان پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس