به گزارش مشرق، نیروهای وابسته به سرویس مبارزه با تروریسم به مقر حشد الشعبی در جنوب بغداد حمله کردند. محلی که مورد یورش نیروهای عراقی قرار گرفت عبارت است از یک کارگاه فنی نظامی که نیروهای حشدالشعبی از شش سال قبل برای مبارزه با داعش از آن استفاده می کردند.

بازداشت افراد موجود در این مکان و افراد وابسته به حشد الشعبی واکنش های توییتری ها را علیه مقر سرویس مبارزه با تروریسم برانگیخت.

 

حشد الشعبی محافظ وظن است. کسی که به آن تعدی می کند سرنوشتی شبیه به داعش خواهد داشت؛ چه اشغالگران امریکایی باشند و چه عناصر وابسته به آنها.

بازداشت تعدادی از نیروهای آن به این بهانه که مشخص نبوده این مقر در اختیار چه کسانی است، اقدامی تحریک آمیز است که عواقب خوبی نخواهد داشت.

منطقی نیست که دست راست بر دست چپ مسلط شده و آن را قطع کند. حشد شعبی و دستگاه مبارزه با تروریسم دو بازوی قوی عراق هستند. تلاش برای ایجاد اختلاف بین آنها به نفع کیست؟
حفظ حاکمیت عراق و فراهم کردن کپسول های اکسیژن بسیار مهم تر از نمایشی ناامیدانه پس از نیمه شب است.

حشد شعبی فرمانده پیروزی بر داعش بوده و نماد قدرت ملت و حکومت است. ما باید به آن احترام گذشته و اعتبار آن را حفظ کنیم. . تعدی به آن و کمرنگ کردن نقش و جایگاه نیروهای آن جایز نیست.
حکومت، حکومت ماست، نیروهای مبارزه با تروریسم فرزندان منا هستند و ما به جهاد و شجاعت آنها افتخار می کنیم، کم رنگ کردن جایگاه آنها و هر نیروهای ملی که در حکومت است جایز نیست.

مردان مقاومت و مردان حشد شعبی، مردان غیرتمند عراق هستند. ما تعدی به آنها نخواهیم پذیرفت. با آتش بازی نکنید.

دقایقی پیش تبلیغات رسانه ای مزدوران سفارت آمریکا علیه حشدالشعبی آغاز شده و در روزهای آینده، این جنگ داخلی غافلگیری های بزرگی به همراه دارد. کسانی که میخواهند به آتش این درگیری داخلی بدمند، هزینه آن را خواهند پرداخت...

حرکت الکاظمی در دستگیری ۱۳نفر از دلاوران حشدالشعبی پرده از برنامه های خصمانه او نسبت به حشد و مقاومت برداشت و روشن شد که او به دنبال ایجاد فتنه بین نهادهای فداکار از طریق ایجاد درگیری بین سازمان مبارزه با تروریسم حشدالشعبی است.
امروز الکاظمی نقاب فریبکاری را از چهره خود برداشت و سرسپردگی اش به آمریکا را عیان کرد و دشمنی آشکارش با حشدالشعبی را اعلام نمود.

کودکی وقتی با آتش بازی میکند گمان میکند که این آتش فقط بازی است! این وصف حال کسانی که به دنبال تحریک حشدالشعبی با دستور روشن آمریکا هستند...
با آتش بازی نکنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بیسیمچی IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    5 1
    به نظر برادران عراقی ما روزهای دشواری در پیش خواهند داشت. محور مقاومت یک پیکر واحد است و باید به هر نحوی به یاری هم بشتابیم. با همه وجود منتظر صدور فرمان جهاد و جانفشانی برای برادران مظلوممان هستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس