کد خبر 1088273
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
پاسخ جالب سرمربی زنیت به منتقدین سردار

تیم زنیت دیشب در هفته بیست و چهارم لیگ برتر روسیه با نتیجه دو بر یک از سد تیم کریلیا گذشت که دراین بازی سردار آزمون موفق به گلزنی نشد و در دقیقه 85 بازی تعویض شد.

به گزارش مشرق، بازی کم فروغ سردار در این دیدار موجب انتقادات برخی خبرنگاران روسی از او شد اما در کنفرانس خبری سرمربی تیم زنیت (سماک) به بهترین شکل ممکن پاسخ منتقدین سردار را داد. او گفت:« من این دیدگاه را قبول ندارم که سردار در این بازی خوب بازی نکرد. نه، به نظرم او هرچه لازم بود را در داخل زمین انجام داد. نقش مفیدی در داخل زمین داشت. هر فردی همیشه در بهترین حالت نیست و زمانی افت می کند. او نیاز دارد تا بازی های زیادی را انجام دهد تا به سطح گذشته برگردد.»

زنیت هم اکنون با 56 امتیاز از 24 بازی در صدر جدول لیگ برتر روسیه قرار دارد و سردار آزمون مهیا می شود این موفقیت بزرگ را تجربه کند. با توجه به تعطیلی بازی ها به خاطر شیوع ویروس کرونا خیلی از بازیکنان در شروع دوباره بازی ها افت کرده اند که این به خاطر بدنسازی چندین باره است. سردار آزمون هم اکنون مورد توجه تیم های شاخصی در اروپا قرار گرفته است و شاید این فصل بعد از سال های متمادی حضور در لیگ برتر روسیه کشور جدیدی را برای بازی انتخاب کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    0 0
    خیلی خوب بازی کرد و یه گل هم زد ولی متاسفانه داور به نفع تیم حریف کار کرد و گل رو آفساید اعلام کرد...گل خیلی قشنگی بود ..برای داور و منتقدین متاسفم..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس