کد خبر 1088221
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵
رمضانی: داوری سیدعلی برای ما شبهه ایجاد کرد

سرپرست تیم استقلال می گوید فردا اعتراض و شکواییه این باشگاه به کمیته اخلاق ارائه می شود.

به گزارش مشرق، سعید رمضانی در گفت و گو با برنامه شب های فوتبالی درباره تهدید باشگاه استقلال درباره کناره گیری از لیگ برتر عنوان کرد: بازی را باختیم و قصد بهانه جویی نداریم. تمرکز کادرفنی و بازیکنان الان این است که در بازی بعدی نتیجه بگیریم. ولی متاسفانه در طول بازی اتفاقاتی رقم خورد که دوگانگی در داوری مشهود بود. زمانی هست یک داور سختگیر است و همیشه تعداد کارت هایش زیاد است، اگر این اتفاق برای دو تیم بیفتد ما راحت می گوییم سیستم داوری اش این گونه است.


وی ادامه داد: متاسفانه در بازی ما با فولاد این سخت گیری ها فقط در قبال استقلال و بازیکنان ما بود. ما صحنه های داوری را جدا کردیم و شکواییه مان را نیز می نویسیم و به کمیته داوران و فدراسیون فوتبال می دهیم. اگر بخواهند عادلانه برخورد کنند، تمام صحنه هایی که انتخاب کردیم خطاهای بازیکنان فولاد شدیدتر از اتفاقاتی است که بازیکنان ما رقم زدند. یا مثلا لحظه ای که آقای فرهاد مجیدی اخراج می شود، شوکه بودیم که علی کریمی بابت چه چیزی اخراج شد؟ فرهاد هم از داور پرسید چرا اخراجش کردی؟ همان لحظه کارت قرمز را به آقای مجیدی دادند. بعد از آن بود که مجیدی ناراحت شد و آن اتفاقات رقم خورد.

بیشتر بخوانید:

رمضانی: قبل از بازی به مجیدی پیام دادند که مراقب باش!


سرپرست تیم استقلال همچنین گفت: من نمی خواهم درباره تیم فولاد صحبت کنم اما اتفاقاتی که افتاد دست به دست هم داد تا بازیکنان ما نتوانند بازی همیشگی را ارائه دهند. تمرکز تیم ما را بهم ریختند و ما نتوانستیم استقلال همیشگی باشیم. ولی این قول را می دهم در بازی های بعد بچه ها با تلاش مضاعف جبران کنند.


رمضانی درباره پست اینستاگرامی فرهاد مجیدی و طعنه هایش به جواد نکونام و مهدی سیدعلی بیان کرد: ما قطعا اعتراض کتبی و شکواییه خود را به فدراسیون ارائه می دهیم. بحثی که فرهاد مجیدی در صفحه اش نوشته شخصی است. من دیروز هم گفتم، شب قبل از بازی کدهایی به ما دادند که متاسفانه وقتی وارد بازی شدیم و آن فضا را دیدیم برای منی که می دانستم چه چیزهایی به مجیدی گفته شده هم شبهه ایجاد شد که شاید واقعیت داشته باشد. با این حال قطع به یقین از طریق مراجع بالاتر پیگیر موضوع هستیم ولی تمرکز اصلی تیم مان روی بازی بعد است. از طریق سیستم مدیریتی پیگیر هستیم.


وی افزود: اجازه بدهید ماجرای پیامک را به صورت مکتوب به کمیته اخلاق ارائه دهیم تا حرفی پیش نیاید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • amir IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    1 3
    استقلالی ها باید تیمشون رو از زمین بیرون میاوردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس